Biedronka informuje o tym klientów. Mają dwa wyjścia
By uczestniczyć w programie lojalnościowym Biedronki trzeba albo być zalogowanym w aplikacji, albo posiadać kartę „Moja Biedronka”. W drugim przypadku istnieje większe ryzyko zgubienia „przepustki” uprawniającej do zniżek, które Biedronka cyklicznie zapewnia swoim klientom. Co w przypadku, gdy karta do jednej z najpopularniejszych sieci dyskontów ulegnie zniszczeniu?
Są dwa wyjścia...
Jak wyjaśnili w odpowiedzi na pytanie redakcyjne zadane przez portal „Interia Biznes” przedstawiciele sieci Biedronka, w tym przypadku są dwa rozwiązania. Zgubienie, a także przypadkowe zniszczenie karty lojalnościowej, nie jest równoznaczne z utraceniem możliwości uczestnictwa w programie.
W jaki sposób potwierdzić, że do programu należymy? Pierwszym rozwiązaniem jest zeskanowanie kodu w aplikacji Biedronka. Kolejnym natomiast, podanie przy kasie numeru telefonu, który został przypisany do naszej karty w dniu jej założenia. Wtedy można mieć pewność, że ze zniżek, które przysługują tylko klientom należącym do programu, będzie można skorzystać.
Na tym nie koniec
W momencie, gdy dostęp do karty „Moja Biedronka” będzie ograniczony, należy to zgłosić do Biura Obsługi Klienta. Osoby, zamiast pojawiać się osobiście, mogą powiadomić o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub meilowo.
„W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia — prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta — telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi” — napisał w odpowiedzi na zadane pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.
A co, gdy jesteśmy po drugiej stronie — znalazcą?
„Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem „Biuro Obsługi Klienta” — dodał Krzyżowski.
Jak dołączyć do programu lojalnościowego?
Przystąpienie do programu sieci dyskontów firmy Jeronimo Martins nie powinno sprawiać kłopotu. Najlepszą opcją jest wyrobienie karty „Moja Biedronka” w jednym z dyskontów. Rejestracja danych klienta na karcie wymaga podania: imienia i nazwiska, adresu e-mail i numeru telefonu.
Klient nie otrzymuje jedynie jednej karty — a trzy. Główna karta jest zdecydowanie większa od pozostałych. Reszta pełni funkcję tzw. breloków. Przyczepione do innych rzeczy (np. kluczy) egzemplarze ciężej będzie zgubić.