Wyszukaj w serwisie
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
BiznesINFO.pl > Praca > Brytyjska firma otworzy w Polsce swoje centrum. Nowe miejsca pracy na różnych stanowiskach
Marcelina Gancarz
Marcelina Gancarz 04.02.2025 09:59

Brytyjska firma otworzy w Polsce swoje centrum. Nowe miejsca pracy na różnych stanowiskach

brytyjska firma zatrudni Polaków
Fot. salang889/Canva

Brytyjska firma na lokalizację nowego huba wybrała Polskę. Rozpoczęła się już rekrutacja pracowników, zatrudnienie może znaleźć kilkadziesiąt osób na różnych stanowiskach. Spółka poszukuje zarówno ekspertów jak i ludzi chętnych do rozwoju w danym kierunku. 

Brytyjska firma rozszerza działalność w Polsce

Unilever to brytyjskie przedsiębiorstwo z siedzibą w Londynie, które powstało w 1929 roku. Firma produkuje głównie artykuły spożywcze, środki czystości i higieny osobistej. Spółka posiada ponad 400 marek i swoje fabryki na prawie wszystkich kontynentach. W Polsce zlokalizowane są 4 zakłady produkcyjne należące do Unilever — w Bydgoszczy, Poznaniu, Katowicach i Baninie. 

Unilever rekrutuje w Polsce.jpg
Unilever rekrutuje w Polsce, fot. ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Unilever otwiera w Polsce nowe centrum i poszukuje pracowników z różnych sektorów. Szansę na zatrudnienie ma kilkadziesiąt osób. Rekrutacja już się rozpoczęła i potrwa do kwietnia. Jakimi umiejętnościami trzeba się wykazać, aby otrzymać stanowisko? 

Od 2 lutego wszedł w życie nowy obowiązek dla pracodawców. Niestosowanie się to grube miliony kary Gigantyczna liczba zwolnień w służbach. Ministerstwo zapowiada systemowe zmiany

Unilever otwiera w Polsce centrum zarządzania

Pierwsza polska spółka koncernu powstała w 1991 roku, po tym jak firma nabyła akcje bydgoskiej Polleny. Niektórzy wciąż jeszcze mogą pamiętać kultową kampanię reklamową proszku do prania Pollena 2000, wypromowanego hasłem — “Ojciec prać”. Obecnie Unilever na rynku krajowym sprzedaje produkty takich marek jak: Amino, Knorr, Algida, Cif, Coccolino, Domestos czy Dove. 

Unilever posiada ponad 400 marek.jpg
Unilever posiada ponad 400 marek, fot. CLEMENT MAHOUDEAU/AFP/East News

Tym razem Unilever poszukuje pracowników do nowo powstającego centrum zarządzania procesami zakupowymi — procurement hub. Zarząd koncernu podkreśla, że od samego początku stawiał na Polskę jako lokalizację tego przedsięwzięcia, a to ze względu na potencjał biznesowy i dostęp do wysokiej klasy specjalistów. Jednak obecna rekrutacja jest również szansą dla osób, które są otwarte na rozwój we wskazanych kierunkach. Zainteresowani mają czas na składanie aplikacji do kwietnia 2025 roku. Zatrudnienie przewiduje pracę w modelu hybrydowym z przewagą home office.

Rozpoczęła się rekrutacja. Takie są wymagania

Centrum zarządzania procesami zakupowymi będzie miejscem operacyjnym Unilever na skalę globalną. Poszukiwani specjaliści oraz menedżerowie będą odpowiedzialni między innymi za zarządzanie budżetami na poziomie regionalnym. Firma stawia nie tylko na ekspertów w danej dziedzinie produktowej. W tej rekrutacji kluczowa jest znajomość języka angielskiego, kompetencje miękkie, a także chęć do rozwijania swojej kariery na stanowisku o dużej decyzyjności. 

Stanowiska, na które można aplikować to assistant procurement manager, procurement manager oraz etaty specjalistyczne dotyczące optymalizacji i zrównoważonego rozwoju procesów zakupowych czy podnoszenia efektywności kosztowej i procesowej. Unilever rekrutuje w Warszawie oraz w Katowicach. Swoją kandydaturę można zgłaszać również za pośrednictwem strony internetowej: careers.unilever.com/poland