Euronet postanowił zmienić logo. Przy bankomacie możesz się nieźle zdziwić
Euronet zmienia logo. Do firmy Euronet należy największa sieć bankomatów w Polsce. Zmiany będą widocznie w kolorach oraz czcionce logotypu.
Rebranding na dużą skalę
Według Euronetu wykorzystanie flagi, jako znaku Euronet pozwala na utrwalenie wizerunku firmy jako marki flagowej, a także wspiera funkcjonowanie jej segmentów biznesowych. Takich jak elektroniczny transfer środków (EFT), płatności elektroniczne (epay) i przelewy pieniężne oraz platformy płatnicze (Dandelion i Ren).
Nowa identyfikacja wizualna ma lepiej oddawać „nowoczesność” firmy
– Opierając się na informacjach zwrotnych uzyskanych od naszych klientów oraz pracowników, podjęliśmy działania ukierunkowane na ocenę i bardziej precyzyjną definicję architektury marki Euronet – mówi Prezes i Dyrektor Generalny Euronet Michael J. Brown.
„Wyniki wspólnej pracy pozwoliły nam na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy, którą staramy się budować i którą będziemy w przyszłości.” – dodał prezes.
O Euronet
Firma działa w Polsce od ponad 28 lat. Pierwszy bankomat w Polsce zainstalowała w 1995 roku w warszawskim Hotelu Marriott.
Od tego czasu jest wiodącym partnerem polskich banków, dla których świadczy kompleksowe usługi outsourcingowe w zakresie zarządzania sieciami bankomatów i wpłato-bankomatów.