Kaufland bardzo się zmieni. Gdy klienci znowu tam wejdą, będą wyjątkowo zaskoczeni
O pomyśle wprowadzenia przez Kaufland nowych ekranów w sklepie, poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl. Sieć zaczyna tym samym szerszą transofrmację swoich placówek handlowych w Polsce w stronę bardziej cyfrową.
Kaufland już testował Digital Signage
Do tej pory ekrany Digital Signage były testowane w dwóch polskich sklepach sieic Kaufland. Z ekranów korzystać mogli klienci Kauflanda w Zabrzu i Tarnowie.
Testy technologiczne jak i reakcje klientów na nowe rozwiązanie usatysfakcjonowały zarząd sieci, stąd decyzja o wzdrożeniu systemu w pozostałych placówkach.
39 sklepów Kaufland z nową technologią
Na większą digitalizacje sklepów Kaufland będą mogli liczyć mieszkańcy 39 miast, w których ulokowane są placówki handlowe niemieckiej sieci. Sieć nie ukrywa, że docelowo zamierza wprowadzić tę technologię we wszystkich swoich sklepach na terenie Polski.
Do czego mają służyć ekrany Digital Signage?
Biuro prasowe Kauflanda dla portalu "wh" odpowiedziały, że najważniejszym zadaniem ekranów ma być personalizacja reklam kierowanych do klientów. Dokładnie sieci zależy na tym, aby klienci mogli dowiedzieć się więcej o promocjach w danym sklepie czy też mieście. Ekrany mają informować klientów o ofercie poszczególnych działów. W jednym sklepie będzie ich rozlokowanych nawet około 20.
Przy wyjściu ze sklepu każdy klient będzie mógł dowiedzieć się jakie promocje market przewiduje na kolejny tydzień, co ma mu pozwolić na lepsze ułożenie planu zakupów.