Kaufland wprowadza do swoich sklepów nowy rodzaj produktów. Dwie nowe marki
Plany Kauflanda niewątpiliwe związane są z coraz większą świadomością polskich konsumentów. Kupującym przestaje być obojętne skąd pochodzą produkty i w jaki sposób zostały wyprodukowane. W związku z tym niemiecka sieć stara się wyjść na przeciw oczekiwaniom jej klientów i zaofeorwać produkty smaczne i zdrowe, a przy okazji w dość rozsądnych cenach.
Jako, że produkty pod szyldem marki własne K - Stąd Takie Dobre obecne na półkach Kauflnada są dopiero od paru dni, to na ich wyniki sprzedażowe będziemy musieli jeszcze trochę poczekać, aby uznać czy przypadły do gusty polskim konsumentom.
Kaufland stawia na produkty polskie i współpracuje z ministerstwem
Pięć produktów z marki własnej marketu ma oznaczenie "Produkt polski" i jest promowane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Produkty oznaczone tymże znakiem dają konsumentowi gwarancję ich wytworzenia zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami. Kaufland informuje, że zamierza rozszerzyć ilość produktów opatrzonych tym logiem
K - Favourites
Drugą marką własną z jaką Kaufland zadebiutował w Polsce 17 października bieżącego roku są produkty z tzw. segmentu premium i noszą nazwę K - Favourites. Pod tą marką znajdziemy w sklepach niemieckiej sieci produkty m.in. takie jak włoskie sery czy wędliny wytwarzane w zgodzie z tradycyjną sztuką. Produkty z tego segmentu będą droższe od produktów oferowanych pod szyldem K - Stąd Taki Dobre, jednak mają dać klientom gwarancję pochodzenia i odpowiednie walory smakowe.