BiznesINFO.pl Polska i Świat Klienci Lidla mają kłopoty. Nie mogą nawet zrobić zakupów
Fot. redakcja serwisu

Klienci Lidla mają kłopoty. Nie mogą nawet zrobić zakupów

29 czerwca 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kłosek

Tym razem Lidl miał dla swoich klientów nieprzyjemną niespodziankę. Zamiast niskich cen — brak możliwości zrobienia zakupów. Wiele osób odkryło, że nie może już korzystać z oferty sklepu. Odpowiedź Lidla zaskakuje.

Koniec z tańszymi zakupami w Lidlu?

Klienci Lidla są niepocieszeni. Znaczna część z nich odkryła w ostatnim czasie, że nie może już skorzystać z wielu ofert sklepu . Ponadto, jak twierdzi jeden z czytelników serwisu telepolis.pl, sieć do tej pory nie zrobiła nic, by rozwiązać ten problem. Co było przyczyną kłopotów? Niestety, wielu klientów musi teraz za zakupy zapłacić więcej i wiele wskazuje na to, że sami będą musieli spróbować coś z tym zrobić.

Polacy wyprzedają je na potęgę, ofert ciągle przybywa. Fatalne wieści

Problemy z aplikacją Lidl Plus

Jak się okazuje, problemy z zakupami to skutek najnowszej aktualizacji aplikacji , będącej podstawowym elementem programu lojalnościowego. Po ostatnich zmianach wprowadzonych w usłudze Lidl Plus, znaczna część osób korzystających z oferty sklepu odkryła, że nie ma już takiej możliwości — aplikacja nie działa wcale lub nie daje możliwości skorzystania z akcji promocyjnych .

Sieć zapewnia, iż klienci o skutkach aktualizacji byli informowani z wyprzedzeniem. Lidl zamierzał ograniczyć dostępność aplikacji na urządzeniach starszych niż te z systemem operacyjnym Android 8.0 lub iOS 15.0. Decyzja ta była powodowana kwestiami bezpieczeństwa. W rzeczywistości okazało się jednak, że nawet osoby posiadające telefon spełniający wymagania techniczne, często mają kłopot z aplikacją.

Lidl odpowiada na problemy z zakupami

Aktualizacja była zapowiadana wcześniej, Lidl i tak zamierzał nie wspierać już starszych systemów… Czy to oznacza, że klienci będą teraz zdani na siebie? Niestety, właściciele starszych telefonów nie będą już mieli możliwości korzystania z aplikacji Lidl Plus. Jednak osoby, które dotknęły problemy techniczne z innych przyczyn i mimo posiadania odpowiedniego oprogramowania w telefonie nie mogli skorzystać z przecen czy kuponów z okazji EURO 2024, mogą liczyć na odzew Lidla . Jak zapewnia sieć, poszkodowani w ten sposób klienci mogą liczyć na odpowiednie zadośćuczynienie.

Polacy szturmują galerie handlowe. Najnowsze dane mówią same za siebie
Niebywałe słowa o zakazie sprzedaży alkoholu. Sklepy będą się cieszyć
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kłosek

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką Twórczego Pisania i Marketingu Wydawniczego na Uniwersytecie Śląskim. Poprzednie studia ukończyłam z wyróżnieniem na kierunku Kultury Mediów. Kocham książki, którymi interesuję się zarówno od strony czynnej, jak i biernej, co wykorzystuję pisząc powieści, ale również tworząc dla czasopisma ArtPapieru i miesięcznika Kreatywni. Wolne chwile spędzam przy serialach i grach komputerowych.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie