Koszyki niespodzianki w Carrefour. Za 150 zł produkty warte nawet 10x więcej
Carrefour Polska wprowadza innowacyjną promocję, inspirującą się francuskim trendem koszyków niespodzianek. Już 12 kwietnia w 20 hipermarketach sieci klienci będą mieli szansę na zakup specjalnych koszyków wypełnionych produktami o wartości od 600 zł do nawet 1,5 tysiąca złotych, a wszystko to za jedyne 150 złotych. To pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, która ma zaskoczyć klientów różnorodnością produktów i atrakcyjnymi cenami.
Koszyki niespodzianki - nowa forma zakupów
Akcja Carrefour to odpowiedź na popularny trend z Francji - koszyki niespodzianki. W ramach promocji , klientom zostanie zaprezentowana unikalna oferta produktów non-food o wartości od 600 zł do 1,5 tysiąca złotych , jednak cena zakupu wyniesie zaledwie 150 złotych .
Koszyki zostaną specjalnie zafoliowane, aby zachować element niespodzianki i podtrzymać ekscytację klientów. Każdy z 20 hipermarketów biorących udział w akcji będzie oferował inne zestawy produktów, obejmujące m.in. sprzęt RTV, małe AGD, meble, dekoracje domowe, zabawki i sprzęt sportowy .
Planowane rozszerzenie i cykliczność akcji
Carrefour planuje kontynuować innowacyjną akcję koszyków niespodzianek, rozszerzając asortyment o kolejne kategorie produktowe. Dodatkowo, sieć zamierza wprowadzić kolejne warianty koszyków, zachęcając klientów do regularnych zakupów i odkrywania nowych produktów w atrakcyjnych cenach. W ramach tej inicjatywy każdy sklep będzie indywidualnie dobierał produkty do koszyków, zapewniając różnorodność oferty i świeże doznania dla klientów.
ZOBACZ TAKŻE: Tylko do środy w Lidlu. Tak tanio jeszcze nie było
Innowacje handlowe w Polsce
Carrefour Polska, posiadając ponad 900 sklepów w 6 formatach oraz sieć centrów handlowych i stacji paliw , ciągle eksploruje nowe możliwości handlowe. Akcja koszyków niespodzianek to kolejny krok w kierunku innowacji, który ma na celu zaskakiwanie klientów i oferowanie im wyjątkowych doświadczeń zakupowych . Wprowadzenie tej nowej formy promocji potwierdza pozycję Carrefour jako lidera w dziedzinie handlu detalicznego w Polsce, angażującego się w tworzenie inspirujących i atrakcyjnych dla klientów konceptów handlowych.