mBank ostrzega klientów. Dotyczy to każdego z nich, warto się przygotować
Popularny bank wydał ważnie ostrzeżenie dla swoich klientów. Już wkrótce stracą oni dostęp do kluczowych usług. Chociaż przerwa w działaniu mBanku nie potrwa długo, klienci dostali niezbędny czas, by załatwić najpilniejsze operacje finansowe. Lepiej sprawdź, z czego nie będzie się dało skorzystać.
Bank też czasem potrzebuje przerwy
Jedną z rzeczy, z którymi chcąc nie chcąc trzeba się pogodzić, gdy korzysta się z rozmaitych usług, są przerwy w dostawie usług. Dotyczy to w takim samym stopniu portali, serwisów, oprogramowania, instytucji państwowych oraz banków. Takie przerwy zdarzają się od czasu do czasu i zazwyczaj są koniecznością. Niekiedy wynika to z awarii, innym razem spowodowane jest pracami serwisowymi , na przykład w postaci aktualizacji systemów informatycznych lub archiwizowania bazy danych.
Tym razem, w przypadku mBanku jest podobnie. Już w najbliższy weekend jego klienci stracą możliwość korzystania z podstawowych usług banku. Na szczęście przerwa nie potrwa długo.
”Modernizujemy nasze systemy”
O planowanej przerwie bank powiadomił wszystkich swoich klientów. Informacja dotarła do nich za pośrednictwem aplikacji mobilnej. W treści komunikatu czytamy, że najbliższa przerwa w dostawie usług wynika z modernizacji systemów.
Chcemy dostarczać Ci usługi i rozwiązania najwyższej jakości, dlatego systematycznie modernizujemy nasze systemy. W najbliższym czasie, będziemy to robić w weekend z 28 na 29 września br. Wyłączymy wtedy na kilka godzin bank – napisano w komunikacie.
Ponieważ w trakcie prac niektóre systemy nie będą działały, klienci dostali niezbędny czas, by ważne operacje wykonać nieco wcześniej.
Nie zapłacisz w internecie
Przerwa w działaniu mBanku nastąpi w nocy z 28 na 29 września. Prace mają się rozpocząć o godzinie 2:05 w nocy i potrwają do godziny 9:00. W tym czasie klienci, którzy będą potrzebowali pomocy w rozwiązaniu jakiegoś problemu, nie skorzystają z infolinii. Ta będzie działała wyłącznie w trybie informacyjnym, a konsultanci nie będą mieli dostępu do danych klientów banku .
Przez całą noc będzie można płacić kartą w sklepach stacjonarnych i restauracjach oraz korzystać z bankomatów. Natomiast płatności kartą w internecie nie będą możliwe między godziną 2:05 a 9:00. W tym samym czasie klienci nie zalogują się również do swoich kont w internecie oraz aplikacjach mobilnych. Nie będzie też możliwości składania wniosków.