NFZ planuje wydać prawie 2 miliony złotych, cel mocno kontrowersyjny
NFZ szuka agencji reklamowej
NFZ chce rozpocząć działania profilaktyczne wśród Polaków. W tym celu ma zamiar zlecić przygotowanie profesjonalnej kampanii społecznej, dzięki której Polacy ograniczą konsumpcję cukru, jak informuje MMP24. Ma ona pomóc w zmniejszeniu liczby pacjentów cierpiących na cukrzycę, nadciśnienie czy otyłość.
“Nie cukrz” warte 1,65 mln zł
Na realizację kampanii informacyjnej o szkodliwości nadużywania cukru pod tytułem "Nie cukrz" Narodowy Fundusz Zdrowia zarezerwował blisko 1,65 mln złotych i szuka jej wykonawcy.
Zadaniem zleceniobiorcy jest m.in. opracowanie kreacji reklam, scenariusz i produkcja spotu wideo, działania w social mediach. Chętnie na wykonanie tych usług agencje mają zaledwie 2 tygodnie na przygotowanie ofert do przetargu, do 21 sierpnia.
Głównym kryterium wyboru oferty będzie oczywiście cena. Potencjalni realizatorzy powinni również zaproponować linie kreatywne (15% wagi oceny) czy wstępny scenariusz materiału wideo (15% wagi). Aby przystąpić do przetargu zleceniobiorca musi udowodnić w przeciągu 3 lat, wykonał należycie trzy zamówienia na przeprowadzenie kampanii internetowej, z których każde obejmowało takie narzędzia jak YouTube, Twitter, reklama natywna, reklama na ogólnopolskich portalach internetowych, reklama display w sieci reklamowej Google - GDN, Google AdWords – linki sponsorowane w wyszukiwarce Google.