Poczta Polska zmienia sposób działania. Za zmiany odpowiadają klienci
Poczta Polska podjęła ważną decyzję dotyczącą swoich usług. Z oferty instytucji znikną całodobowe strefy samoobsługowe - powodem jest zachowanie klientów.
Poczta Polska zmienia swoje usługi
Adaptowanie się do zmian rynkowych jest elementem życia każdego przedsiębiorstwa i instytucji - nawet tych państwowych. Dowodzi tego najnowszy przykład Poczty Polskiej .
Jak podaje portal Super Biznes, państwowe przedsiębiorstwo ogłosiło likwidację stref samoobsługowych . Można było w nich m.in. odebrać lub nadać paczkę poprzez specjalne urządzenie.
Klienci preferują inne usługi
Przyczyną takiej zmiany jest zachowanie klientów . Na pierwszy rzut oka może kojarzyć się negatywnie, jednak w ogóle tak nie jest.
Z komunikatu Poczty Polskiej, który przytaczają portale DlaHandlu oraz Super Biznes wynika, że Polacy nadający bądź odbierający paczki korzystają z innych usług . Strefy samoobsługowe nie są zatem preferowaną przez nich metodą.
Pocztex będzie ulepszony
Nie jest to jedyna zmiana w Poczcie Polskiej. W zamian za zlikwidowane strefy samoobsługowe, państwowa instytucja zapowiada rozwój oraz ulepszenie Pocztexu .
Jak podaje za portalem DlaHandlu portal Super Biznes, w ramach Pocztexu będą dostępne trzy warianty dostawy. Chodzi o odbiór w punkcie, odbiór w automacie oraz doręczenie przez kuriera .