Podsumowanie konferencji Sigma Bis dotyczącej marketingu sportowego
Konferencja ‘’Razem do mety’’, organizowana przez dom mediowy Sigma BIS, dotyczyła sponsoringu z zakresu sportu oraz sposobów na jego efektywne wykorzystywanie. Omówione zostały wszelkie zagadnienia, takie jak wykorzystanie sponsoringu jako elementu media mixu w kampaniach reklamowych, mierzenie wpływu sponsoringu na sprzedaż, zaangażowanie marek w promocję aktywności fizycznej młodych Polaków czy realizację projektów dotyczących gamingu i e-sportu.
Konferencja ''Razem do mety''. Wystąpiły znane i zaufane spółki
Podczas konferencji, zorganizowanej 14 maja, odbyło się 11 wystąpień, w których to swoją wiedzą dzielili się przedstawiciele Sigmy BIS. Prócz niej swoje wystąpienia miały inne spółki, między innymi ORLEN S.A., Viaplay Polska czy też InStreamly.
Konferencja miała miejsce w Sali Cinema City, w galerii Westfield Arkadia, pojawiło się na niej ponad 260 osób, a całe wydarzenie zostało poprowadzone przez dziennikarza Radosława Przybysza.
Słowa Prezesa Zarządu Sigma Bis. Przedstawienie założenia działań firmy
Na temat sponsoringu wypowiedział się Jaromir Sroga, Prezes Zarządu Sigma BIS:
– Sponsoring sportu to nie mecenat. Ogromna suma wiedzy i inspiracji, zgromadzonych przez Sigmę przy udziale naszych partnerów, dobitnie tego dowodzi. Wiemy jak z marketingu sportowego uczynić skuteczne narzędzie komunikacji. Naszą misję widzimy w propagowaniu tego know-how z korzyścią zarówno dla marek naszych klientów, jak i dla sportu. Wierzę, że nasza konferencja, w której wzięło udział ponad 260 uczestników, pomoże w realizacji tej misji. – stwierdził prezes.
Patronat i partner wydarzenia
Patronem honorowym wydarzenia było IAB Polska. Uczestnicy i prelegenci konferencji „Razem do mety” zdobyli punkty międzynarodowego certyfikatu DIMAQ. Partnerem strategicznym konferencji było Biuro Reklamy Kinowej New Age Media.