Pojawia się na polskim rynku nowy producent aifryerów. Mowa tu o Cosori
Lider branży technologicznej wielofunkcyjnych narzędzi kuchennych, jakim jest marka Cosori, wejdzie na polski rynek. Oferowane na zagranicznych rynkach towary cieszą się zaufaniem klientów, a marka stale osiąga sukcesy, pnąc się w rankingach sprzedaży i wartości w krajach Unii Europejskiej.
Sukcesy marki Cosori. Media społecznościowe miały swoją rolę w tym procesie
W 2023 roku firma Cosori zanotowała sukcesy na rynkach UE. Marka została doceniona między innymi przez Norwegów (1. miejsce pod względem wolumen sprzedaży i jej wartości), Hiszpanów (1. miejsce pod względem wartości sprzedaży i 2. miejsce w zakresie jej skali) oraz Węgrów. Docenienie ugruntowało pozycję marki oraz wykreowało mocne i stałe zaufanie wśród klientów.
Marka pod koniec tego samego roku umocniła swoją pozycję w mediach społecznościowych. Ze wszystkich krajów Unii Europejskiej Cosori zdobyło prawie 524 tysięcy obserwujących. Komunikacja odbywała się przez takie platformy jak Instagram, Facebook, Twitter czy YouTube. Wysoki wskaźnik zaangażowania i zainteresowania przedstawia, jak bardzo marka zalicza tendencję wzrostową pod względem popularności i uznania.
Co liczy się dla marki Cosori w Polsce?
Na polskim rynku jednym z czołowych celów strategicznych marki Cosori jest umocnienie pozycji w segmencie AirFryer oraz uzyskanie pozycji lidera za pomocą obecności wśród TOP 3 marek AirFryer w Polsce. Działania są ukierunkowane na ciągły rozwój i budowę zaufania wśród klientów poprzez produkowanie i reklamowanie produktów wysokiej jakości oraz prezentowanie innowacyjnego podejścia do technologii kuchennych.
Strategia rozwoju opiera się na stałych fundamentach, szczególny nacisk kładzie się na budowie silnej marki. Klienci nie tylko dzięki marce Cosori mają możliwość nabywania produktów, lecz mają możliwość angażowania się w relację z marką, która stawia bardzo wysoko doświadczenia kulinarno-technologiczne. Firma działa według sprawdzonego modelu, pozwalającemu odnieść sukces na innych rynkach Unii Europejskiej.
Czym charakteryzuje się producent urządzeń kuchennych?
Cosori jest producentem nowatorskich urządzeń kuchennych. Specjalizuje się w wysokiej jakości multicookerach, czajnikach elektrycznych i przede wszystkim frytkownicach beztłuszczowych. Na ten moment firma funkcjonuje w ponad 20 rynkach Unii Europejskiej. Wszechstronna obecność brandu (dwa największe sektory znajdują się w Norwegii i Hiszpanii) sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu pozycji lidera w branży.