Sebastian Kulczyk rusza z nowym biznesem. Tego się nie spodziewacie
Ostatnio w mediach było bardzo głośno o Sebastianie Kulczyku - polskim przedsiębiorcy i międzynarodowym inwestorze, który sprzedał udziały w autostradowych spółkach. Gazeta.pl donosi, że Kulczyk ma już nowy biznes.
Kulczyk sprzedał autostradowe imperium
Niedawno na łamach naszego portalu informowaliśmy o tym, że Sebastian Kulczyk sprzedał udziały w spółkach odpowiedzialnych za budowę i utrzymanie autostrady Wielkopolskiej. Był to projekt rozpoczęty ponad 30 lat temu przez jego ojca, Jana Kulczyka. Jak informowała “Rzeczpospolita”, udziały w autostradzie A2 nabył francuski fundusz inwestycyjny Meridiam. Autostradowe aktywa Kulczyka mogły być warte nawet 3 mld złotych. Media donoszą, że Kulczyk już zainwestował w nowy biznes.
Polskie firmy odzieżowe na skraju upadku. “Wszystko przez pogodę”.
Nowy biznes Kulczyka
Gazeta.pl podaje, że należąca do Kulczyka spółka Ciech będzie produkować i sprzedawać materace . Ciech Pianki od kilkudziesięciu lat produkuje bloki i płyty z pianki poliuretanowej, a nowo utworzona marka Snoovio wchodzi w skład grupy. Należy mieć na uwadze, że to pierwsza działalność spółki , w której produkty będą sprzedawane bezpośrednio konsumentom.
ZUS rozdaje 5540 zł dla każdego seniora. Nie trzeba w ogóle pracować.
Co wyróżnia produkty Snoovio?
- Snoovio to rozwinięcie i przeniesienie na kolejny poziom wieloletniego doświadczenia zespołu Ciech Pianki. Oferujemy materace produkowane z surowców pozyskiwanych ze zrównoważonych źródeł , ale nasze produkty wyróżnia zastosowanie wymiennego pokrowca, a także próżniowe pakowanie oraz łatwość transportu. Dodatkowo część naszego portfolio to unikalne w skali rynku materace dwustronne . Co ważne, zalety naszych produktów można przetestować w ciągu 100 dni od zakupu - powiedział cytowany przez serwis Michał Budzyński, Prezes Zarządu Ciech Pianki.
Produkt dostępny w trzech segmentach
Materace Snoovio będzie można kupić za pośrednictwem strony internetowej z bezpośrednią dostawą do klienta, a także w sklepach stacjonarnych , które powstaną w galeriach handlowych. Materace są dostępne w trzech segmentach: Easy, Premium i Exclusive.