Mogę być winna grosika? - to proste pytanie większość osób słyszało. Czy faktycznie kasjer musi wydać resztę? Okazuje się, że prawo stoi tu po stronie sprzedawców.
Biedronka jest jednym z najczęściej wybieranych przez Polaków sklepów – codziennie placówki popularnej sieci odwiedzają ok. 4 mln osób. Nic więc dziwnego, że sieć, aby przyciągnąć klientów, przygotowuje kolejne promocje. Tym razem akcja odbywa się w każdy wakacyjny weekend w terminie od 7 lipca do 27 sierpnia. Mieszkańcy kilkudziesięciu miast Polski, którzy odwiedzą w tym czasie Biedronkę, będą mogli otrzymać vouchery na kolejne zakupy – pod warunkiem, że wezmą udział w specjalnej zbiórce.
- Partnerstwo Polski i Korei Południowej ma wymiar strategiczny. Dziś, by jeszcze wzmocnić nasze więzi i przyjaźń, spotkałem się z prezydentem Republiki Korei Yoon Suk Yeolem - napisał na swoim koncie w serwisie Facebook, premier Mateusz Morawiecki.
Od początku czerwca polscy klienci mogą korzystać z usług chińskiej platformy sprzedażowej o nazwie Temu. Jej właścicielem jest koncern PDD Holdings, do którego należy również Pinduoduo. Debiut Temu w naszym kraju był jednak ledwo dostrzegalny – w mediach cisza, a sama platforma postawiła na komunikację za pomocą reklam zamieszczanych w mediach społecznościowych. Jaki będzie jej los?
Woolworth – jedna z najszybciej rozwijających się sieci domów towarowych i dyskontów w Niemczech – w maju otworzyła w Polsce trzy sklepy. Pierwszy w Krakowie, drugi w Poznaniu, a trzeci w Warszawie. W planach są już kolejne miasta, a sieć podkreśla, że na poważnie realizuje plan otwarcia od 15 do 20 placówek jeszcze w tym roku. Ogromne zainteresowanie Polaków pierwszymi sklepami marki (...) to dla nas pozytywny sygnał i motywacja do dalszego działania – mówi Radoslav Straka, Dyrektor ds. Sprzedaży w Woolworth Polska.
Serwis gadżetomania informuje, że szwedzki sklep internetowy zablokował konta ponad 40 tys. użytkowników. Uzasadnienie tej decyzji jest szokujące.
Niemiecka sieć detaliczna Woolworth otworzy w Polsce swój trzeci sklep. Już 26 maja z ofertą dyskontu będą mogli zapoznać się mieszkańcy stolicy – placówka znajduje się w centrum handlowym Fort Wola przy ulicy Połczyńskiej 4. W tym miesiącu Woolworth otworzył się już w Krakowie i Poznaniu. Niemiecki gigant ma ambitne plany wobec ekspansji w naszym kraju – każdego roku chce otwierać od 15 do 20 sklepów.
Serwis rp.pl informuje, że kolejna duża sieć sklepów wprowadza zmiany, które będą odczuwalne dla klientów. Chodzi o elektroniczne etykiety cenowe.
Niemiecka sieć Woolworth, uważana za konkurenta Pepco, szturmem wkracza na polski rynek. Pierwszy sklep pod szyldem Woolworth został otwarty 8 maja w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska.
Już w piątek 12 maja niemiecka sieć domów towarowych – Woolworth – otworzy u nas swój kolejny sklep, tym razem w Poznaniu. Dla klientów, którzy odwiedzą placówkę w tym dniu, przygotowano liczne promocje produktowe, w tym ponad 5 tys. artykułów poniżej 13 zł, „Hity na Otwarcie” oraz inne niespodzianki.
Powołując się na artykuł opublikowany przez „Rzeczpospolitą”, Business Insider podaje, że wzrost cen w sklepach może potrwać nawet do pięciu lat.
Woolworth, jedna z najszybciej rozwijających się sieci domów towarowych w Niemczech, otworzy swój pierwszy sklep w poniedziałek 8 maja w krakowskim centrum handlowym Atut przy ul. Galicyjskiej 18. Klientów czekają liczne promocje, w tym ponad 5 tys. artykułów poniżej 13 zł.
W niedzielę 30 kwietnia część sklepów sieci Biedronka pozostanie otwarta do godz. 23:30. Decyzja zarządu Jeronimo Martins Polska wywołała sprzeciw pracowników sieci. Katowicki oddział Solidarności przyznał, że dzisiejsza konieczność dłuższej pracy jest sporym problemem dla pracowników, zwłaszcza tych niezmotoryzowanych i pochodzących z mniejszych miejscowości – informuje money.pl.
Najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech – Woolworth – już niebawem wkroczy do Polski. Pierwszy sklep zostanie otwarty 8 maja w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska. W tym samym miesiącu pojawią się placówki również w innych miastach. W Sieci mówi się o nowej konkurencji dla Pepco czy Action. Połowa artykułów dostępnych w ofercie, czyli ok. 4 tys. produktów, kosztuje mniej niż 3 euro – informuje portal dlahandlu.pl.
Moda ma to do siebie, że lubi wracać – meble z PRL-u są tego doskonałym przykładem. Zainteresowanie stylem retro jest na tyle duże, że przedmioty wystawione na internetowych aukcjach są w stanie kosztować od kilkuset złotych po nawet kilka tysięcy złotych – donosi Interia.
W 2023 roku Dino otworzy w Polsce 300 kolejnych sklepów. Mają powstać zarówno w środkowej części kraju, jak i w tych województwach, w których są od dawna dobrze znane. Nakłady inwestycyjne przeznaczone na ten cel mają wynieść 1,3 mld zł – informuje serwis wiadomoscihandlowe.pl.
Polacy boleśnie odczuwają skutki inflacji, szczególnie teraz, w okresie przedświątecznym. Podstawowe produkty spożywcze drożeją, niektóre nawet o kilkadziesiąt procent. Ze strony tvn24.pl dowiadujemy się, że za majonez trzeba zapłacić dużo więcej niż w ubiegłym roku.
Blisko połowa badanych konsumentów zgłasza zastrzeżenia co do jakości ubrań, które kupili w sklepach w ciągu ostatnich 6-12 miesięcy. Według ekspertów, częściej narzekają na to kobiety, które zazwyczaj posiadają większą wiedzę na temat tkanin.
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w lutym br. średnia cena koszyka zakupowego w 13 z 14 zbadanych przez agencję sieci wzrosła o 12 zł w porównaniu do stycznia i o 50 zł w skali roku. Tytuł najtańszego sklepu należy wciąż do hipermarketu Auchan. Podium zamykają Lidl i Makro. Na jakich miejscach uplasowały się pozostałe sklepy?
IKEA Polska w oficjalnym komunikacie prasowym apeluje do swoich klientów, żeby zwrócili popularny produkt. Sieć sklepów wzywa o oddanie zakupionych towarów do dowolnego sklepu w celu otrzymania zwrotu pieniędzy.
Od 13 marca w Biedronce ruszyła loteria zdrapkowa. Wygrać można 10 mln nagród, zarówno rzeczowych – produktów z oferty sieci, jak i doładowań Wirtualnego Portfela, czyli pieniędzy przeznaczonych na zakupy w Biedronce oraz 100 nagród głównych w postaci 60 tys. zł. Specjalna akcja promocyjna trwa do 8 kwietnia lub do wyczerpania zapasów zdrapek.
Krzysztof Rutkowski często pojawia się w mediach. Przez ponad 20 lat działalności najpopularniejszy detektyw w Polsce dorobił się sporego majątku. Jak czytamy na stronie Super Expressu, jego ostatni zakup robi wrażenie.
Dyskonty podbijają polski rynek i serca klientów. Sieć sklepów z logo owada należy do ulubieńców Polaków. Okazuje się, że klienci Biedronki muszą być przygotowani na spore zmiany, które już za kilka dni wejdą w życie, informuje Business Insider.
W zeszłym roku producenci musztardy rosyjskiej zdecydowali o zmianie jej nazwy - przestali opisywać ją jako „rosyjska”, ponieważ obawiali się spadku sprzedaży w związku z inwazją Rosji na Ukrainę. Klienci nadal mogą nie zdawać sobie z tego sprawy.
Polska sieć dyskontów Pepco jest znana i lubiana w całym kraju. Sukcesy zawdzięcza przede wszystkim rozsądnym cenom, a także szerokiej ofercie produktów. Teraz sieć rusza na podbój zachodniego rynku.Wejście polskiej sieci na niemiecki rynek nie zostało niezauważone. Komentarza na ten temat udzielił nawet popularny niemiecki dziennik „Die Welt”, podaje portal „tysol.pl".Dziennik odnotował plany polskiej sieci dyskontów, która w ciężkich czasach kryzysu gospodarczego, zdecydowała się wejść na niemiecki rynek.Pierwszy sklep Pepco na terytorium Niemiec otwarto pod koniec 2022 r. w Berlinie.
Sieć sklepów Biedronka odniosła w naszym kraju ogromny sukces. Miliony Polaków, zachęconych niskimi cenami i częstymi promocjami, regularnie dokonuje tam zakupów. Dlatego nikogo nie powinien dziwić fakt, że jej właściciele są obecnie najbogatszą rodziną w Portugalii.Rodzina Soares dos Santos, która kontroluje popularną sieć sklepów, jest obecnie najzamożniejszą rodziną w Portugalii, a jej majątek sięga ponad 5,7 mld euro, informuje „tvn24.pl” za lisbońskim tygodnikiem „Visao”.
Niedawno na ramach naszego portalu pisaliśmy o zmieniających się cenach masła, zarówno u nas, jak i u naszych zachodnich sąsiadów. Obecnie jedne z głównych sieci handlowych w Polsce walczą o to, komu przypadnie tytuł najtańszego sprzedawcy masła.
Wódki w niewielkich (100 i 200 ml) buteleczkach były bardzo częstym widokiem na naszych ulicach. Polacy wybierali je ze względu na przystępną cenę i kompaktowy rozmiar. Jednak w zeszłym roku nastąpiły poważne zmiany.