"Tu nie wolno, tu też nie wolno". Reklama hotelu robi furorę - to trzeba zobaczyć
Mamy nowy polski viral. Jeden z hoteli w Świeradowie-Zdroju opublikował na TikToku krótkie nagranie, w którym prezentuje swoje usługi i dostępną ofertę wypoczynkową. Robi to jednak w sposób, który w kilka godzin podbił internet i został niezwykle dobrze przyjęty w mediach społecznościowych. Sukces zapewnił humor i prostota.
Reklama hotelu w Górach Izerskich nowym viralem w polskim internecie
Elements Hotel & Spa w Świeradowie-Zdroju to pięciogwiazdkowy kompleks oferujący pokoje i apartamenty, strefę wellness, spa, centrum biznesowe i ofertę gastronomiczną. Ma to być idealne miejsce wypadowe dla zwiedzania atrakcyjnego regionu położonego u podnóży Góry Izerskich . Ośrodek oferuje miejsca, w których czas spędzać mogą dzieci, nie zabrakło także siłowni czy sauny.
Podobnych ofert jest w całej Polsce mnóstwo, choć z pewnością Elements Hotel & Spa wyróżnia się wysokim standardem w swojej okolicy. To jednak nie wysokiej jakości usługi w ośrodku sprawiły, że najnowszy film reklamowy stał się hitem, lecz sposób ich prezentacji .
Zobacz: Ministerstwo puszcza oczko do Polaków. Będą dofinansowania, ogromne fundusze do zgarnięcia
W czasach powszechnego przebodźcowania pojawiła się reklama, która idzie pod prąd
Można odnieść wrażenie, że osoby odpowiedzialne za powstanie filmu doszły do słusznego wniosku, że w natłoku wyświechtanych reklam , przerostów formy nad treścią i przesadzonych argumentów sprzedażowych, potencjalni klienci docenią zwięzłość i konkret. Gdy młodsze pokolenia, nawet już millenialsi, w zasadzie od dziecka są przebodźcowani , sformułowanie komunikatu prosto i bezpośrednio, z humorem, lecz nie wymuszonym i boomerskim, okazuje się sukcesem.
Film przedstawia pracowniczkę hotelu, która znajdując się w kolejnych miejscach hotelu , lakonicznie wskazuje ich zastosowania i walory. Jej grobowa powaga i przybrana przez nią poza osoby, dla której podobne zadania od dawna są już rutyną zdecydowała o potencjale viralowym. Niezależnie od tego, czy wskazuje miejsca przeznaczone tylko dla obsługi hotelu, czy Tomasza Adamka, który najwyraźniej był gościem Elements Hotel & Spa, kobieta zachowuje rzetelny profesjonalizm i absolutny brak emocji , wręcz znudzenie. W całkowitym przeciwieństwie do bombardujących bodźcami i jaskrawymi, barwnymi atrakcjami z filmów konkurencji.
Spektakularny sukces hotelu w Świeradowie-Zdroju
Film tylko na TikToku , w oryginale, obejrzało już ponad 1,1 mln użytkowników . Prezentacja z humorem rodem z filmów Wesa Andersona okazała się więc spektakularnym sukcesem także na tle innych, bardziej tradycyjnych formatów hotelu. Te ogląda zazwyczaj od kilkuset do kilku tysięcy użytkowników, a najpopularniejsze zyskują kilkadziesiąt tysięcy widzów. Można tylko liczyć na to, że w ślady pójdą inni twórcy reklam i zamiast bombardowania odbiorców podkoloryzowanymi filmami o “młodych i dynamicznych” zdecydują się na inteligentny humor i konkret. To po prostu trzeba zobaczyć.