Uwaga na aplikację Biedronka. Użytkownicy masowo zgłaszają problemy
Pod koniec grudnia informowaliśmy o dużych nowościach w oficjalnej aplikacji sieci handlowej Biedronka. Program wzbogacił się o przydatne funkcje, a jego interfejs został przebudowany zgodnie z aktualnymi trendami. Niestety, użytkownicy są bardzo niezadowoleni ze zmian i mają sporo racji.
Biedronka z wielkimi zmianami
Miniony rok Biedronka zakończyła premierą swojej nowej aplikacji . Została ona wzbogacona o przydatną funkcję tworzenia list zakupów . Nie trzeba już nosić ze sobą skrawków papieru, a wszystkie niezbędne produkty można spisać bezpośrednio w aplikacji, którą i tak najczęściej zbieramy na zakupy wraz ze smartfonem.
Ważną zmianę stanowi też nowy interfejs. Dodano nie tylko tryb ciemny, co w coraz większej liczby programów jest standardem, ale przede wszystkim usprawniono skalowanie elementów UI . Dzięki temu nie mamy już do czynienia z sytuacjami, gdy na ekranach nowych smartfonowych, dużych i o wysokiej rozdzielczości, aplikacja Biedronka jest nieczytelne i trudna w użyciu.
Problemy i zirytowani użytkownicy
Niestety, pozytywne zmiany, jakie zaszły w zakresie funkcjonalności i komfortu korzystania z interfejsu aplikacji, negatywnie odbiły się na jej jakości. Jak donosi serwis Telepolis, użytkownicy aplikacji Biedronka masowo zgłaszają problemy z działaniem apki . Program ma się nagminnie wieszać oraz nie trzyma sesji, tj. każdorazowo wymaga ponownego logowania po kolejnych uruchomieniach.
Problemy są na tyle powszechne, że negatywne opinie o aplikacji w nowej wersji znalazły już swoje odzwierciedlenie w jej ocenach w oficjalnych sklepie z androidowymi aplikacjami, Google Play . Aktualnie aplikacja Biedronka jest tam oceniana zaledwie na 1,3 w pięciostopniowej skali . Lista zgłaszanych problemów jest długa i zróżnicowana, jednak użytkownicy zgodnie twierdzą, że zaczęły się one pojawiać po najnowszej aktualizacji.
Awarii jest więcej. Czy aktualizować Biedronkę?
Zgłaszanych usterek, oprócz wspomnianego wieszania się i nietrzymania sesji jest więcej: próba korzystania z niej podczas łączenia się z internetem za pośrednictwem VPN kończy się awaryjnymi zamknięciami, aplikacja często wiesza także się już na etapie uruchomiania , użytkownicy zgłaszają także powolne działanie i brak responsywności. Jak dotąd Biedronka informuje, że przygląda się zgłaszanym problemom i deklaruje, że pracuje nad ich rozwiązaniem.
W rezultacie najlepszą poradą dla osób, które nie otrzymały jak dotąd aktualizacji do najnowszej wersji z nowymi funkcjami i interfejsem, jest wstrzymanie się z aktualizacją . Zwłaszcza że nie ma wskazań, by sądzić, że wnosi ona jakiekolwiek poprawki w zakresie bezpieczeństwa programu.
Źródło: telepolis.pl