BiznesINFO.pl Polska i Świat Wielu użytkowników straciło dostęp do HBO GO
Biznes Info

Wielu użytkowników straciło dostęp do HBO GO

24 stycznia 2022
Autor tekstu: Joanna Leja

HBO GO w ten weekend poinformowała swoich klientów, że nie będą mogli korzystać już z usługi na swoich telewizorach. Tysiące osób w całej Polsce, które chciały obejrzeć swój ulubiony serial na telewizorze, zaskoczył komunikat informujący, że "HBO nie jest wspierane na tym urządzeniu".

Wielu widzów zobaczyło na ekranie swojego telewizora komunikat: "Niestety to urządzenie nie jest już wspierane. Wciąż możesz korzystać z serwisu na innych urządzeniach".

16522010-832f-4e92-b064-a5b24416f5c4

Fot: Biznes Info

HBO "To jawne wymuszanie wymiany sprzętu" - odbiorcy HBO są wściekli

W internecie rozpętała się burza, wiele osób komentuje, że HBO wymusza w ten sposób zakup nowego sprzętu.

Poprosiłam HBO GO o wyjaśnienie sytuacji, poniżej odpowiedź działu obsługi klienta HBO GO:

– Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z zamieszczonymi na naszej stronie informacjami - HBO GO obsługuje wszystkie telewizory LG z wersją oprogramowania webOS nie mniejszą niż 3.5.0. Na koncie do którego przypisany jest adres mailowy odnaleźliśmy telewizor LG z wersją oprogramowania 3.4.0.

Bardzo przepraszamy za niedogodności związane z korzystaniem z naszego serwisu. Poniżej wysyłamy możliwe sposoby na rozwiązanie usterki: 1. Próba aktualizacji systemu operacyjnego na telewizorze. 2. Podłączenie laptopa do telewizora za pomocą kabla HDMI (w celu udostępnienia ekranu z laptopa na ekranie telewizora). 3. Skorzystanie z przystawki Chromecast. W tym wypadku ważne jest, aby nabyć przystawkę prawidłowej generacji tj. 3.0 lub 4.0. (przyp. red. koszt około 200 zł) 4. Skorzystanie z serwisu na innym (wspieranym) urządzeniu. Wszystkie niezbędne informacje na temat urządzeń może znaleźć Pani na stronie, do której link umieszczamy poniżej: https://helpcenter.hbogo.eu/pl/urzadzenia-i-platformy/.

Próba aktualizacji niestety nie daje upragnionych skutków, więc użytkownicy są skazani na walkę z kablami lub zakup nowego sprzętu.

Obserwuj nas w
autor
Joanna Leja

Redaktorka Biznesinfo. Wcześniej związana z takimi redakcjami jak bankier.pl, money.pl i wroclaw.pl. Poza śledzeniem najważniejszych wydarzeń, fotografuje z ziemi i z przestrzeni powietrznej. Absolwentka komunikacji korporacyjnej i public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Dziennikarstwa i public relations na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat