Ważne zmiany w PKO BP. Wszyscy klienci dostali komunikat
Klienci PKO Banku Polskiego dostali ważny komunikat. Od 1 lutego nadchodzą zmiany w regulaminie świadczenia usług identyfikacji. Sprawdzamy szczegóły.
Zmiana regulaminu w PKO BP
Jak poinformował bank PKO BP , 1 lutego 2024 roku w życie wejdą zmiany w regulaminie. Chodzi przede wszystkim o usługi dotyczące identyfikacji klienta . Zmiany wynikają zarówno z przyczyn wewnętrznych, takich jak udoskonalenie funkcjonowania banku, ale również z konieczności dostosowania się do przepisów. Czego mogą się spodziewać klienci banku? Dzisiejszy komunikat przekazał kilka konkretnych informacji.
Weryfikacja e-Tożsamości i nie tylko
Bank PKO BP zapowiada szereg zmian. Jedną z nich jest możliwość skontaktowania się z klientem w celu potwierdzenia, że to on korzysta z e-Tożsamości . Ma to oczywiście wzmocnić bezpieczeństwo danych i funduszy.
Zmiany dotyczą również reklamacji i wypowiedzenia umowy . Jak poinformował bank, ”umowa może zostać wypowiedziana w sytuacjach opisanych w przepisach dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu”.
Reklamację
natomiast klienci mogą składać na
adres do doręczeń elektronicznych
, który powstał w ostatnim czasie. Dzięki temu cały proces odnośnie reklamacji zostanie usprawniony.
Kontakt z klientem PKO BP
PKO
poinformował również, że do klientów informacje o wszelkich zmianach regulaminu będą docierać
online
. Bank może się zatem skontaktować z nami w tej sprawie za pomocą
maila, aplikacji mobilnej
lub poprzez
serwis internetowy
. Dzięki temu klienci dowiedzą się o zmianach jak najszybciej.