Nagranie z Lidla bije rekordy popularności. Komentarze są bezcenne
Rzadko kiedy nagrania ze sklepów biją rekordy popularności, zwłaszcza w takim stopniu. Wideo z jednego ze sklepów sieci Lidl przebiło jednak dotychczasowe oczekiwania i robi furorę w sieci. Komentarze internautów pod samym filmem są bezcenne.
Nagranie z Lidla viralem
Przeciętny film nagrany w sklepie znanej sieci handlowej nie napawa optymizmem. Najczęściej bowiem popularność zyskują te materiały, które dotyczą cen, bądź zachowania klientów w sklepie - na myśl przychodzi (nie)sławna “walka o karpia”. Rzadko bywa tak, że popularność zdobywają filmy poprawiające humor widza.
Nagranie z Lidla zaskakuje. Kasjerka jest szybka jak błyskawica
Tym razem jednak jest zupełnie inaczej. Opublikowany na portalu TikTok przez profil lidl_girls film pokazuje, w jak szybkim tempie kasjerka skanuje produkty na kasie. Filmik ma jedynie 19 sekund, jednak pracownica sklepu kasuje w tak krótkim czasie aż 20 produktów .
Tak szybkie tempo pracy na kasie jest rzadko spotykane. Szybkie obliczenia wskazują bowiem, że kasjerka skanuje średnio nieco ponad 1 artykuł na sekundę . Zwykle zeskanowanie takiej ilości artykułów zajmuje pracownicom znacznie więcej czasu.
Nagranie z Lidla podbija sieć. Komentarze są bezcenne
Część komentujących postanowiła skomentować tempo pracy kasjerki w zabawny sposób, odwołując się chociażby do przeciętnych problemów klientów .
I zawsze na końcu stoi klient który męczy się aby otworzyć sklejoną reklamówkę😂
- pisze jeden z internautów.
A klient spocony bo nie daje rady popakować a następni ludzie patrzą 😅
- skomentowała inna użytkowniczka TikToka.
ZOBACZ TAKŻE: Polska ma dwóch nowych milionerów. Wiadomo, gdzie padły wygrane
Pojawiły się również komentarze, które nie odnosiły się pozytywnie do tempa kasjerki. Wskazywały przy tym, że nie chodzi tu tylko o szybką obsługę klienta, ale również o wymogi sieci :
Mało kto wie że kasjer jest rozliczany z czasu w którym kasuje produkty
Inna osoba, która zna pracę kasjerów od kuchni, napisała:
Dla pracodawcy nie liczy się klient, tylko ilość zeskanowanych produktów przez pracownika. Wiem, bo sama siedziałam na kasie.
źródło: tiktok.com/@lidl_girls