BiznesINFO.pl Handel Wittchen znowu to zrobi. Potężna promocja w Lidlu potrwa dosłownie chwilę. Znamy datę i ceny
Fot. Iberion/Lidl.pl

Wittchen znowu to zrobi. Potężna promocja w Lidlu potrwa dosłownie chwilę. Znamy datę i ceny

20 lipca 2024
Autor tekstu: Michał Górecki

Wittchen, polska marka segmentu premium, po raz kolejny proponuje specjalną promocję swoich produktów w Lidlu. Sieć sklepów poinformowała o terminie i cenach. Przecenione produkty Wittchen będą dostępne dosłownie chwilę; trzeba się spieszyć.

Lidl: promocja Wittchen. Data, ceny, czas obowiązywania promocji

Wittchen , polska marka produkująca galanterię skórzaną, co jakiś czas wchodzi w kolaborację z siecią sklepów Lidl, dzięki czemu konsumenci mogą, w przystępniejszej niż zwykle cenie, kupić ich produkty. Lidl właśnie zapowiedział kolejną in-out'ową promocję, która rozpocznie się już w czwartek 25 lipca . Nie będzie trwała długo, więc warto się pospieszyć.

Zobacz też: Polski konsument w ogonie Europy. Gonimy Niemcy, a wyprzedzają nas Czechy

Polacy o alkoholu na stacjach benzynowych. Przeciwne elektoraty się zgadzają

Lidl: przecena produktów Wittchen potrwa trzy dni

Oferta została zapowiedziana w ramach "katalogu okazji", które w Lidlu rozpoczną się w poniedziałek 22 lipca . Poszczególne kategorie produktowe będą dostępne w sieci maksymalnie do soboty 27 lipca : wśród nich przybory szkolne, akcesoria ogrodnicze i domowe (część rozpoczyna się od środy, część od poniedziałku).

Zrzut ekranu 2024-07-20 112443.png
Źródło: Lidl/promocja rozpoczynająca się od poniedziałku
Zrzut ekranu 2024-07-20 112453.png
Źródło: Lidl, promocje dostępne poniedziałek-środa

Przeceny produktów Wittchen znalazły się w osobnej kategorii i rozpoczną się w czwartek 25 lipca, trwając do soboty 27 lipca lub wyczerpania zapasów. Taniej będzie można dostać walizki - 149 zł, czy torby sportowe - 59,99 zł, albo minitorebki - 69,99 zł.

Zrzut ekranu 2024-07-20 110826.png
Źródło: Lidl/Przecena Wittchen

Wittchen. Polska marka podbija zachód

Przypomnijmy przy tym, że Wittchen jest polską marką z Poznania - cyklicznie proponując swoje produkty w niższej cenie na półkach Lidla prowadzi jednocześnie szeroką ekspansję na rynki zachodnie. Jest obecna na giełdzie, a niedawno - publikując wyniki za II. kwartał br. informowała m.in. o debiucie w Austrii, Niemczech, ale też planach nowych sklepów m.in. w Rumunii.

Tajny plan sklepów? Wkrótce "przerzucą na nas cały podatek"
Obserwuj nas w
autor
Michał Górecki

Dziennikarz portalu BiznesINFO, gościnnie piszę dla Goniec.pl. Opisywałem relacje sektora samorządowego z NGO w trakcie i po kampanii wyborczej w 2018 r. Przez 3 lata pisałem o najciekawszych procesach karnych i cywilnych z południowej Polski. Zanim Justin Welby koronował Karola III, rozmawiałem z Brytyjczykami na Westminster, a po koronacji – z tymi skandującymi „Not my King”. Opisywałem drogę synodalną w Kościele Powszechnym i jej lokalne ścieżki w polskich parafiach. Współpracowałem z reprezentantami firm dealerskich, żeby opisać przemiany gospodarcze i społeczne z przełomu wieków i zrelacjonować najbardziej efektywne praktyki marketingowe. Jeśli nie odbieram, to znaczy, że jestem z psem w lesie.
[michal.gorecki@biznesinfo.pl]

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat