Wypłać gotówkę i zrób przelewy. Duży bank zapowiada przerwę
Jeden z większych banków w Polsce zapowiada kolejne prace serwisowe. Tuż przed świętami wielkanocnymi klienci mogą napotkać na znaczące utrudnienia w dostępie do niektórych usług. Skorzystać nie będzie można m.in. z bankomatów i wpłatomatów, a także płacić BLIK-iem. Co jeszcze? Podajemy szczegóły.
Prace serwisowe w ING Banku Śląskim
Klienci ING Banku Śląskiego nie będą pocieszeni. Instytucja właśnie zapowiedziała prace serwisowe, które mają odbywać się w nocy z Wielkiej Soboty na Niedzielę Wielkanocną (30/31 marca). Na utrudnienia w wielu usługach napotkamy między godzinami 23:00 a 5:30. Warto zaznaczyć, że wówczas przestawiać będziemy także zegarki z czasu zimowego na letni. Oznacza to, że przerwa potrwa o godzinę krócej, niż wynika to z obliczeń.
Optymiści zapewne zauważą, że niedogodności nie odcisną się piętnem na zbyt dużej ilości klientów, wszak rzadko kiedy dokonujemy transakcji w nocy. Niemniej jednak, warto mieć na uwadze fakt, że z niektórych opcji standardowo dostępnych nie skorzystamy. Wynika to z zaplanowanych wcześniej procedur, na które lepiej się wcześniej przygotować.
Klienci napotkają na szereg utrudnień
Przedstawiciele ING Banku Śląskiego przekazują, że na czas trwania prac serwisowych wyłączone z użytkowania będą bankomaty i wpłatomaty , a także systemy bankowości internetowej ING Business (w tym wersja mobilna) oraz Moje ING (wraz z aplikacją Moje ING mobile).
ZOBACZ: Znana sieć zamyka sklep online. Zakupy tylko do 31 marca
Trudności wystąpią ponadto w płatnościach BLIK , płatnościach kartami w Internecie z 3DSecure i płatnościach internetowych za pomocą Płać z ING. Nie dokonamy również przelewów ekspresowych ani nie skorzystamy z usługi Autostrady Autopay .
Gotówkę lepiej wypłacić wcześniej
Warto wspomnieć także o tym, że w nocy z soboty na niedzielę niedostępne dla klientów będą specjalny interfejs PSD2 oraz możliwość zakupienia produktów na stronie www.ing.pl oraz w Moim ING.
ING Bank Śląski radzi posiadającym w nim konta, aby przygotowali się odpowiednio na utrudnienia i wypłacili wcześniej potrzebną gotówkę. Wcześniej trzeba zrobić także zaplanowane przelewy i zakupy.
Jeśli musisz zastrzec kartę, zadzwoń na naszą infolinię: +48 32 357 00 12 - dodają przedstawiciele banku.
Źródło: ING Bank Śląski