Nowy, polski dyskont wchodzi na rynek. Reklamuje go Zenek Martyniuk
Zenek Martyniuk twarzą dyskontu
Zenek Martyniuk promuje polską sieć sklepów Arhelan. Gwiazda disco-polo podłożyła do swojego największego hitu tekst piosenki o sklepie. Niewykluczone, że rozwój firmy ma też związek z kampanią promocyjną - dla sieci, która do tej pory prowadziła działalność głównie w mniejszych miejscowościach, skorzystanie z wizerunku gwiazdy jest nie do przecenienia.
Arhelan chce podbić Warszawę
Arhelan ostatnio rozwija się w zawrotnym tempie i otwiera coraz więcej swoich placówek. Jak podaje portal wiadomoscihandlowe.pl, teraz firma zamierza otworzyć swoje sklepy w Warszawie. Arhelan planuje otwarcie przynajmniej czterech marketów w aglomeracji warszawskiej. Portal podaje, że sklepy powstaną na obrzeżach warszawskiego Żoliborza, w prawobrzeżnej dzielnicy Rembertów i Miedzeszyn oraz w podwarszawskiej miejscowości Józefów.
Arhelan to polska sieć sklepów założona w 1991 roku w Bielsku Podlaskim przez Helenę, Mirosława, Mirosławę oraz Arkadiusza Burzyńskich. W pierwszych latach istnienia główną działalnością była sprzedaż hurtowa produktów spożywczych. W 1995 roku powstał pierwszy market w Bielsku Podlaskim. W kolejnych latach z powodzeniem otwierane były kolejne placówki na terenie woj. podlaskiego. W 2007 roku działalność handlowa została poszerzona na woj. warmińsko-mazurskie, a w 2018 na województwo mazowieckie. Natomiast pierwsze sklepy w województwie Lubelskim powstały w 2019 roku.
Arhelan oferuje asortyment spożywczy, alkoholowy, przemysłowy oraz chemię gospodarczą. Na swojej stronie internetowej firma chwali się, że wyróżniają ją produkty najwyższej jakości - świeże owoce i warzywa, lokalne pieczywo, regionalne mięsa i wędliny, a także najwyższej jakości nabiał.