Znana sieć supermarketów wprowadza nową markę. Tańsze produkty są już dostępne na półkach
Popularna sieć supermarketów wprowadziła do swoich polskich sklepów nową markę produktów. To tańsza alternatywa z zachowaniem optymalnego stosunku jakości do ceny. Asortyment obejmuje artykuły spożywcze, napoje, chemię gospodarczą, a także produkty dla zwierząt. Klienci mogą już je znaleźć na półkach.
Markety reagują na rosnące ceny
Rosnące ceny, zwłaszcza artykułów spożywczych, determinują zmianę zachowań konsumenckich . Coraz więcej osób wyjście po zakupy poprzedza szukaniem korzystnych promocji na potrzebne produkty i porównuje oferty różnych sklepów, aby zaoszczędzić tyle, ile się da. Konsekwencje takich działań widać już w obszarze rynku detalicznego. Na obniżenie cen podstawowych produktów zdecydowała się Biedronka z okazji 30-lecia działalności, nową politykę cenową wprowadziła również sieć Carrefour. Dyskonty w walce o klienta muszą brać pod uwagę działania konkurencji, więc prawdopodobnie podobnych zmian jeszcze przybędzie.
Tym razem na ruch w stronę tańszych zakupów zdecydowała się inna francuska sieć franczyzowa. Spółka w komunikacie zapowiadającym pojawienie się nowej, tańszej marki produktów, powołała się na badania NielsenIQ Retail Measurement Service MAT, z których wynika, że 95 proc. konsumentów zmodyfikowało swoje zwyczaje zakupowe, kierując się chęcią oszczędzania.
Ponad 60 proc. klientów aktywnie poszukuje promocji i najniższych cen, a co trzeci konsument jest skłonny zmienić sklep, w przypadku znalezienia lepszej oferty w innym miejscu. Wprowadzenie marki jest więc sposobem na podniesienie konkurencyjności. Do sklepów trafiły już pierwsze produkty. Co dokładnie znalazło się w ofercie?

W marcu w Intermarché pojawiły się produkty od nowej marki
Tym razem na zmiany w obszarze handlu detalicznego zareagowała francuska sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych prowadzonych przez niezależnych przedsiębiorców — Grupę Muszkieterów. W Polsce znajduje się około 200 sklepów należących do spółki. W marcu na półkach pojawiła się nowa marka, stanowiąca uzupełnienie dla strategicznej i podstawowej marki parasolowej Intermarché, czyli O la la!. Top Budget ma być tańszą alternatywą, ale z zachowaniem dobrej jakości.
Top Budget to nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów. Wiemy, jak istotne dla klientów Intermarché jest znalezienie produktów dobrej jakości w możliwie najniższej cenie. Nowa marka to przejaw naszej dbałości o naszych klientów oraz wzmocnienie konkurencyjności. Liczymy, że konsumenci dostrzegą nasze starania i Top Budget znajdzie swoje grono licznych odbiorców — przekazał Paweł Wardziński, dyrektor generalny Intermarché.
Wszystkie produkty Top Budget wyróżniają się ujednoliconymi opakowaniami, co ma pomóc w łatwiejszym odnalezieniu ich na półkach. Białe tło z czerwonym logo — to znak rozpoznawczy tych artykułów. W asortymencie znalazło się ponad 40 pozycji, w tym w tym artykuły spożywcze, napoje, detergenty, czy karmy dla zwierząt. Sprawdzamy, co zawiera aktualna oferta.
ZOBACZ TEŻ: Polacy czują się coraz biedniejsi. Szczególnie dotyka to wyborców jednej z partii
Tańsze produkty od marki Top Budget
Produkty od marki Top Budget są tańsze, ponieważ spory procent z nich pochodzi z zakładów produkcyjnych Intermarché. Jeszcze w tym tygodniu klienci mogą skorzystać ze specjalnej oferty na produkty spożywcze. Znalazło się w niej m.in. ciasto francuskie lub ciasto do tarty w cenie 3,49 zł za opakowanie, oprócz tego anan as w puszcze i zielona fasolka konserwowa za 4,99 zł. Sporo obniżek znajduje się również w dziale ze słodyczami, promocją objęte są ciastka, biszkopty czy batoniki zbożowe.
Top Budget dotyczy również chemii gospodarczej. W Intermarché znajdziemy płyn do płukania o pojemności 2 litrów za 9,99 zł. Z kolei właściciele czworonogów mogą zainteresować karmą dla psów w cenie 14,99 zł za 4-kilogramowy worek.
![Gazetka promocyjna od 13 do 19.03 - Intermarche - [intermarche.pl].png](https://images.iberion.media/images/origin/Gazetka_promocyjna_od_13_do_19_03_Intermarche_intermarche_pl_b69b4fb511.png)
Marka Top Budget była dostena wcześniej na francuskim rynku, natomiast od marca 2025 roku pojawiła się również w Polsce, gdzie sieć należąca do Grupy Muszkieterów ma około 200 sklepów. Sieć ciągle poszerza doświadczenia zakupowa, w dyskontach pod szyldem Intermarché można opłacić rachunki, odebrać przesyłkę z paczkomatów InPost lub skorzystać z usługi Drive Intermarché i złożyć zamówienie online. Oprócz tego spółka dysponuje własnymi stacjami benzynowymi.