Lidl zaskoczy klientów na lato. Takiej oferty jeszcze nie było, to odpowiedź na nowy trend
Jeszcze w tym miesiącu na półkach popularnego niemieckiego dyskontu pojawi się zupełnie nowa seria produktów. Sieć chce w ten sposób odpowiedzieć na preferencje osób, których z każdym rokiem jest w Polsce coraz więcej. Niektórzy z pewnością będą zaskoczeni.
Rośnie popyt, rośnie podaż
Coraz więcej konsumentów w Polsce zainteresowanych jest produktami z obniżoną lub nawet zerową zawartością alkoholu. Wiele napojów pozbawionych procentów doskonale orzeźwia i nawadnia, nie powodując jednocześnie ”zmęczenia”, a co więcej po zakończonej degustacji wciąż można usiąść za kierownicą , co również nie pozostaje bez znaczenia. Na takie potrzeby swoich klientów jeszcze tego lata postanowił odpowiedzieć niemiecki Lidl . Wcale nie chodzi jednak o dostępne od dawna piwo bezalkoholowe.
Lato bez procentów?
Lidl Polska ogłosił strategię dla segmentu win bezalkoholowych. Przez całe lato w sklepach sieci mają być dostępne wyznaczone strefy z napojami gronowymi bez procentów, a pierwsze pojawią się jeszcze w czerwcu. Według zapowiedzi sieci , klienci będą mogli wybierać między innymi spomiędzy win czerwonych, białych, musujących i niemusujących . Oferta ma być bogata, dostosowana do każdego podniebienia i okazji.
Dealkoholizacja
Wina bezalkoholowe powstają w taki sam sposób jak ich tradycyjne odpowiedniki, czyli za sprawą fermentacji soku z winogron. Różnica polega na tym, że powstałe wino poddaje się później procesowi dealkoholizacji. Producenci starają się uzyskać smak identyczny z tym, który oferują wina zawierające alkohol. Czy udaje im się to w wystarczającym stopniu, ocenią konsumenci.