Masz kartę Moja Biedronka? Musisz o tym wiedzieć
Ważna informacja dla wszystkich konsumentów Biedronki, korzystających z programu lojalnościowego. Sieć przekazała, co zrobić w przypadku, gdy zgubimy swoją kartę Moja Biedronka. Jeśli korzystamy z fizycznej wersji karty, powinniśmy to wiedzieć.
Karta Moja Biedronka. Oto co zrobić w przypadku zguby
Wyrobienie karty Biedronki jest bardzo proste i nie wymaga składania żadnych wniosków. Wystarczy podać podstawowe dane, które pozwolą na stworzenie naszego profilu.
Gdy nasz profil w aplikacji Moja Biedronka jest już gotowy, wówczas otrzymamy 3 karty. Jest to zestaw złożony z jednej karty głównej, rozmiarów karty do bankomatu, oraz dwie mini wersje.
Wszyscy posiadacze i użytkownicy karty Moja Biedronka powinni wiedzieć, co zrobić w przypadku jej zgubienia. Klienci korzystający na co dzień z mobilnej wersji i aplikacji sklepu, nie powinni się martwić, bowiem system w telefonie cały czas będzie działał. Co jednak gdy używamy plastikowej i fizycznej wersji karty Moja Biedronka , a ta gdzieś nam się zapodzieje?
Karta Moja Biedronka. Jakie korzyści daje?
Karta Moja Biedronka i programy lojalnościowe sieci sklepu cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród Polaków . Nic dziwnego, bowiem dzięki korzystaniu z tej możliwości możemy naprawdę sporo zaoszczędzić i korzystać ze specjalnych rabatów. Dodatkowo przy zainstalowaniu aplikacji Biedronki możemy także korzystać z shakeomatu, który wydaje dwie spersonalizowane promocje danego dnia specjalnie dla nas.
Aplikacja pozwala także na cieszenie się z promocji i korzystanie z nich w sklepach bez konieczności posiadania przy sobie fizycznej, plastikowej wersji karty Moja Biedronka.
Karta Moja Biedronka. To trzeba wiedzieć
Wydawać by się mogło, że korzystając z aplikacji Moja Biedronka , możemy dalej cieszyć się promocjami, i nie przejmować się nawet w przypadku zgubienia karty. Co, jednak gdy znajdzie ją nieuczciwy znalazca, który będzie korzystać z naszych spersonalizowanych zniżek?
ZOBACZ: Biedronka i Lidl pod lupą UOKiK. Chodzi o promocje
Biuro prasowe Biedronki w odpowiedzi na zapytanie portalu Interia Biznes informuje, co należy w takiej sytuacji zrobić: powinniśmy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i postępować zgodnie z wytycznymi, udać się do kierownictwa najbliższej Biedronki w celu przekazania znalezionej karty Moja Biedronka.
W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka.
Źródło: BiznesINFO/Interia Biznes