Nagranie z Lidla pobija rekordy oglądalności. Internauta: "Dlatego nie lubię tego sklepu"
Zakupy spożywcze są niezbędnym elementem życia codziennego. Jedni je uwielbiają, zaś dla innych jest to niebyt lubiany obowiązek. Wizyta w sklepie wiąże się często z pewnymi nieprzyjemnościami i kłopotami, takimi jak chociażby długie kolejki do kas, czy też wysokie ceny. Na TikToku pojawiło się ostatnio nagranie, które ukazuje kolejny problem klientów.
Hitowe nagranie z Lidla
Ostatnio na TikToku pojawiło się pewne nagranie, które zostało odtworzone ponad 26 mln razy, zdobyło aż 300 tys. polubień, a blisko 6 tys. internautów je skomentowało. Na kilkunastosekundowym filmiku możemy zobaczyć kasjerkę popularnej sieci sklepów spożywczych . Szczególną uwagę zwraca to, w jaki sposób kobieta kasuje produkty, bowiem robi to błyskawicznie.
Internauci nie byli zachwyceni
Okazuje się jednak, że nie wszystkim internautom się to spodobało . Spora część osób uważa, że przy tak szybkim kasowaniu produktów, klienci mogą nie nadążyć z ich pakowaniem. Niektórzy zupełnie nie zwracają na to uwagi i w swoim tempie wkładają zakupy do siatki, ale u innych powoduje to stres, wywołuje dużą presję, a nawet zniechęca do zakupów.
- Może kasować jak błyskawica, ja i tak zapłacę dopiero, jak wszystko zapakuję; - Właśnie tylko dla tego nie chodzę do Lidla na duże zakupy; - Zawsze zadaję sobie pytanie, o co w tym chodzi. Jako klient czuję się przytłoczony i wychodzę ze sklepu w złym humorze - piszą internauci w komentarzach.
Część komentujących stanęła w obronie kasjerki
Spora część komentujących stanęła w obronie pracowników . Pod nagraniem odezwało się także kilka kasjerów i kasjerek, którzy przyznają, dlaczego muszą się tak spieszyć . - Szanowni klienci, kasa nie jest od pakowania towaru. W większości krajów zakupy pakuje się bezpośrednio do wózka; - Kasjer ma wyznaczone min zeskanowanych artykułów na minutę. Jest za to rozliczany, więc drodzy klienci z dystansem do tego proszę - czytamy na TikToku.