BiznesINFO.pl Finanse Największy polski bank zapowiedział weekendowe utrudnienia. Część usług będzie niedostępna
Biznesinfo

Największy polski bank zapowiedział weekendowe utrudnienia. Część usług będzie niedostępna

18 maja 2023
Autor tekstu: Maria Gil-Sobczyk

PKO Bank Polski zapowiada, że w najbliższy weekend tj. od piątku 19 maja do poniedziałku 22 maja będą prowadzone prace serwisowe. W ich wyniku część usług w serwisie iPKO i iPKO biznes, aplikacji IKO oraz iPKO biznes mobile, a także w serwisie telefonicznym będzie niedostępna.

Klientów PKO BP czekają weekendowe utrudnienia

Od godz. 23:00 w piątek 19 maja do godz. 7:00 w poniedziałek 22 maja – tyle mają potrwać prace w serwisie iPKO i iPKO biznes, aplikacji IKO i iPKO biznes mobile oraz w serwisie telefonicznym. PKO BP zaznacza, że warto obserwować stronę internetową banku, gdyż prace serwisowe mogą zakończyć się szybciej. W każdym razie w ten weekend niedostępne będą usługi takie jak:

  • obsługa kart, w tym zmiana limitów, spłata zadłużenia, informacje o kartach, blokada czasowa, historia operacji,
  • otwieranie nowych kont,
  • aktywacja usługi PKO Płacę później,
  • wnioski o karty, pożyczki i kredyty,
  • otwarta bankowość,
  • przelewy z karty kredytowej – również w ramach usługi Płacę z iPKO.

PKO BP informuje, że nie będzie można dokonywać również płatności BLIKIEM z kartą kredytową jako źródłem płatności . Natomiast pozostałe płatności z wykorzystaniem BLIKA będa dostępne. Niewykluczone, że pojawią się utrudnienia podczas płacenia kartą w internecie oraz przy korzystaniu z serwisu i aplikacji PKO Junior.

PKO BP apeluje

Prosimy, zrób – w miarę możliwości – wcześniej ważne operacje i w razie potrzeby zmień limity płatności kart. Przepraszamy za utrudnienia – zmiana systemu zapewni lepsze działanie w przyszłości – wyjaśnia PKO Bank Polski.

Największy polski bank

W 2022 roku Bank PKO BP odnotował największą liczbę klientów w naszym kraju – ponad 11,5 mln.

W 2024 roku podwyżka składek ZUS. Dwa miliony Polaków będą płacić więcej
Obserwuj nas w
autor
Maria Gil-Sobczyk

Redaktor Biznesinfo, copywriter i korektor językowy. W poprzednich latach dziennikarz Grupy KRN Media oraz specjalista ds. mediów społecznościowych. Ukończyła studia magisterskie z dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Szczególnie interesują ją tematy społeczne i gospodarcze, pilnie śledzi zmiany dotyczące rynku nieruchomości i finansów. Prywatnie pasjonują ją podróże, górskie wędrówki i cukiernicze rewolucje dokonywane we własnej kuchni.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat