BiznesINFO.pl Handel Pilny komunikat sklepu Sinsay. Wycofują aż osiem produktów, klienci muszą natychmiast je zwrócić
fot. Autorstwa Karol Szejner - Praca własna, CC BY-SA 4.0

Pilny komunikat sklepu Sinsay. Wycofują aż osiem produktów, klienci muszą natychmiast je zwrócić

18 marca 2025
Autor tekstu: Ewa Matysiak

Znana marka odzieżowa Sinsay ogłosiła, że wycofuje z oferty kilka swoich produktów. Część z nich to zabawki dla dzieci, które mogą stanowić zagrożenie dla najmłodszych. W oficjalnym komunikacie firma zaapelowała do swoich klientów, aby natychmiast zaprzestali korzystania z tych artykułów i dokonali ich zwrotu w najbliższym sklepie. Co wycofano z Sinsay?

Sinsay ostrzega swoich klientów

Sinsay to polska marka odzieżowa, w której ofercie znajdziemy modną odzież, obuwie i akcesoria w przystępnych cenach. Należy do Grupy LPP , przedsiębiorstwa zajmującego się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży poprzez sieć sprzedaży obejmującą 39 krajów na 3 kontynentach. W skład grupy wchodzą także cztery inne rozpoznawalne marki odzieżowe — Mohito, Reserved, Cropp i House. Prócz działalności stacjonarnej wymienione firmy prowadzą również sprzedaż internetową.

Czytaj więcej: Gigant otwiera kolejne sklepy w Polsce. Cieszą się nie tylko klienci, będą nowe miejsca pracy

W przeciwieństwie do Mohito i Reserved, które koncentrują się na eleganckich kolekcjach odzieży i akcesoriów dla kobiet, oferujących wielkomiejski szyk w ponadczasowym stylu, Sinsay kieruje swoją ofertę głównie do młodszych klientów. Marka proponuje szeroką gamę produktów, od odzieży codziennej po najnowsze sezonowe trendy. W ofercie znajdziemy również akcesoria dla domowych pupili, gadżety do dekoracji domu i mieszkania oraz zabawki dostosowane do dzieci w każdym wieku.

Choć Sinsay niewątpliwie zyskał na popularności dzięki konkurencyjnym cenom, konsumenci zawsze jednak powinni śledzić komunikaty publikowane w mediach i pamiętać, że atrakcyjna cena nie zawsze idzie w parze z jakością. Tym razem sieć wydał oświadczenie o wycofaniu aż ośmiu artykułów z oferty. Zdjęcia produktów znajdziecie w dalszej części artykułu.

Znana sieć supermarketów wprowadza nową markę. Tańsze produkty są już dostępne na półkach
Klienci Lidla nie będą zadowoleni. Sieć zmienia zasady wielkiej promocji

Sinsay z pilnym komunikatem dla klientów. Niektóre produkty zostały wycofane

Ostatnio z oferty Sinsay wycofano kilka produktów, ponieważ – jak poinformowała sieć – „nie spełniają standardów Sinsay”. Sinsay zapewnia, że decyzja ta została podjęta w trosce o bezpieczeństwo konsumentów. Prosi o zaprzestanie używania wskazanych produktów i jak najszybsze skorzystanie z możliwości zwrotu, aby uniknąć ewentualnych problemów. Ujawniono również szczegóły dotyczące przyczyn wycofania artykułów ze sprzedaży.

Czytaj więcej: Ubrania polskiego giganta zakazane na Białorusi. Uznano je za niebezpieczne

Aktualny komunikat obejmuje osiem różnych produktów. Są to zabawki dla dzieci: krowa (numer indeksu: 9291P-22X), pluszowa gęś (8225P-00X), a także świąteczne półmiski w kształcie gwiazdy (699CX-MLC) oraz choinki (697CX-MLC).

Sinsay
fot. Sinsay
Sinsay
fot. Sinsay

Kolejnym wycofanym produktem jest zabawkowy wózek (7938R-MLC). W tym wypadku stwierdzono, że wózek "ma tylko jedną blokadę i nie jest wystarczająco odporny na obciążenie".

Sinsay
fot. Sinsay

Ze sklepowych półek ściągnięto również maseczki w płachcie: arbuzowa (3648U-33X), mango (3648U-22X) oraz z opuncją (3648U-11X).

Jak zwrócić wadliwy produkt? Klienci dostaną zwrot nawet bez paragonu

Jak zwrócić produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym Sinsay:

  • Przynieś produkt do dowolnego sklepu Sinsay i zgłoś chęć zwrotu przy kasie.
  • Jeśli nie masz dowodu zakupu, personel poprosi Cię o wypełnienie formularza.

Jak zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym Sinsay:

  • Zaloguj się na swoje konto klienta w aplikacji lub na stronie internetowej.
  • Wybierz opcję „zwrot” lub „reklamacja”, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które otrzymasz mailowo lub w aplikacji.
  • Możesz także zwrócić towar w dowolnym sklepie stacjonarnym Sinsay.

Klienci, którzy dokonają zwrotu, mogą liczyć na pełny zwrot kosztów lub wymianę produktów na inne dostępne w ofercie.

Kultowa sieć restauracji znika z rynku po 12 latach. Jeszcze niedawno byli najwięksi w Polsce
Tyle zarabiają prezesi spółdzielni mieszkaniowych. Te kwoty mogą zawrócić w głowie
Obserwuj nas w
autor
Ewa Matysiak

Absolwentka Japonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Wcześniej redaktor naczelna serwisów swiatzwierzat.pl i turysci.pl. W życiu prywatnym niestrudzona podróżniczka poszukująca szczęścia w licznych pasjach. 
 

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat