Rewolucja w Biedronce. Wejdziesz do sklepu i mocno się zdziwisz
Biedronka szykuje się do wprowadzenia rewolucyjnej zmiany, która sprawi, że zakupy w ich sklepach staną się bardziej interaktywne i korzystne dla klientów. Wkrótce pojawią się nowe kody kreskowe 2D, umożliwiające posiadaczom smartfonów uzyskanie dodatkowych informacji o produktach, co zrewolucjonizuje sposób, w jaki dokonujemy codziennych zakupów.
Nowe możliwości dla klientów
Biedronka ogłosiła plany wprowadzenia nowego rodzaju kodów kreskowych 2D, które umożliwią klientom skanowanie produktów za pomocą smartfonów . Ta innowacyjna funkcja przyniesie szereg korzyści, w tym łatwiejszy dostęp do informacji o promocjach , sposobie użycia produktu, stron internetowych produktów , certyfikatów, składników odżywczych i potencjalnych alergenów. Ta interaktywna platforma zakupowa otwiera drzwi do bardziej świadomego podejmowania decyzji przez klientów.
Sukces kodów 2D w innych sieciach
Inspirację dla Biedronki stanowi doświadczenie sieci Żabka , która już wcześniej wprowadziła kody 2D na niektórych produktach. Po ich wdrożeniu, liczba skarg związanych z nieczytelnymi tradycyjnymi kodami kreskowymi spadła do zera, co przełożyło się na lepszą sprzedaż i zarządzanie zapasami. To dowód na to, że innowacje technologiczne mogą znacząco poprawić jakość obsługi klienta i efektywność operacyjną.
ZOBACZ TAKŻE:Przymusowe wyłączenia fotowoltaiki. Co to oznacza dla Polaków?
Plany wdrożenia w Biedronce
Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, podpisał list intencyjny z GS1, organizacją non-profit zajmującą się standaryzacją kodów kreskowych, w sprawie wdrożenia kodów 2D. Według komunikatu, do 2027 roku systemy kasowe w Biedronce powinny obsługiwać zarówno tradycyjne kody liniowe 1D, jak i nowe, innowacyjne kody 2D . To oznacza, że klientów czeka dynamiczna przemiana w sposobie, w jaki dokonują zakupów, oraz bardziej zaawansowane możliwości korzystania z technologii w codziennym życiu.