To już dziś. Biedronka wyłącza swoją aplikację mobilną. Co dalej?
Klienci sklepów Biedronka, korzystający z aplikacji mobilnej tej sieci, powinni pamiętać, że od dziś przestaje działać aplikacja mobilna tej sieci. Dostępna jest już wyłącznie nowa wersja programu, w której pojawiły się nowe funkcje i liczne optymalizacje. Z wcześniejszych opinii klientów wiemy jednak, że przed Biedronką jeszcze sporo pracy.
Biedronka wyłącza starą wersję aplikacji
Dziś kończy się okres, w którym Biedronka zezwalała na korzystanie ze starszej wersji aplikacji. Dotychczas decyzja o tym, czy korzystać należała do klienta. To się właśnie zmienia i dostęp do starszej aplikacji Biedronka jest już blokowany.
Nowa aplikacja ma być dużym krokiem naprzód zarówno w kwestii funkcjonalności, jak i ogólnej jakości. Program został unowocześniony , zgodnie z obowiązującymi standardami. Dostępny jest więc m.in. tryb ciemny oraz przebudowany mechanizm skalowania interfejsu. Oznacza to, że będzie on czytelny i responsywny na różnych urządzeniach, niezależnie od wielkości, proporcji i rozdzielczości ekranu smartfonu.
Nowości w nowej wersji
Wśród nowości funkcjonalnych, oprócz wspomnianego trybu ciemnego, należy zwrócić uwagę na możliwość przygotowywania listy zakupów bezpośrednio w aplikacji. Dzięki temu nie trzeba będzie już zabierać zwykłych, papierowych list. Potrzebne produkty możemy za to zapisać bezpośrednio w aplikacji na smartfonie, który i tak przecież zabieramy na zakupy w Biedronce.
Dobra wiadomość jest taka, że funkcjonalność nowej, odtąd jedynej dostępnej aplikacji Biedronka nie została w żaden sposób okrojona w stosunku do poprzedniczki. Nadal może korzystać np. ze skanera cen, podglądu gazetek, przegląd spersonalizowane oferty czy korzystać z Shakeomatu. Ponadto w Biedronce znajdziemy cyfrową wersję karty Moja Biedronka – by z niej skorzystać, należy po prostu zeskanować kod widoczny na ekranie aplikacji.
Użytkownicy zgłaszają problemy
Osobną kwestię stanowią opinie klientów na temat nowej aplikacji Biedronki. Te na ogół nie są pochlebne . Użytkownicy oceniają ją nisko za sprawą wielu występujących błędów, które często skutkują awaryjnym przerwaniem pracy programu. W takiej sytuacji, gdy na przykład Biedronka zatrzymuje się przy ładowaniu treści, na dalszy plan schodzą wprowadzone mobilizacji. Sieć reaguje jednak na zgłoszenia i zapowiada systematyczne wprowadzanie poprawek.