Ukraiński potentat otworzył pierwszy sklep w Polsce. Firmę założyła 23-latka
W listopadzie 2024 roku sieć sklepów wywodząca się z Ukrainy zadebiutowała na polskim rynku z pierwszym sklepem stacjonarnym. Nowa placówka o powierzchni 70 m² została otwarta w warszawskim centrum handlowym Targówek, stając się początkiem planowanej szerokiej ekspansji marki w naszym kraju.
Isei wkracza do Polski. Sieć planuje ekspansję
Isei ma silną pozycję na ukraińskim rynku, gdzie działa już ponad 100 sklepów w 10 regionach, w tym 21 w samej stolicy - Kijowie. W Polsce firma była dotychczas znana głównie z działalności internetowej, oferując kosmetyki z różnych stron świata, w tym z Polski, Korei Południowej, Japonii, Hiszpanii, Niemiec czy Ukrainy. Produkty w asortymencie obejmują m.in. kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a także produkty do makijażu.
Marka Isei oferuje popularne wśród miłośników kosmetyków marki, takie jak Beauty of Joseon, Cosrx, Dr.Jart+, Missha czy The Ordinary. W jej ofercie znajdują się także ukraińskie brandy, m.in. Marie Fresh Cosmetics, Love & Loss oraz Shelly.
Ambitne plany ekspansji
Anush Tovmasyan, założycielka Isei i beneficjentka rzeczywista polskiej spółki Isei International, podkreśla, że Polska to pierwszy kraj, w którym firma wprowadza swoją sieć stacjonarną na rynek międzynarodowy. W planach jest otwarcie kilku nowych sklepów w Polsce do końca 2025 roku, co ma stanowić fundament pod rozwój modelu franczyzowego i dalszą ekspansję na rynki europejskie.
Isei poszukuje już kolejnych lokalizacji w Polsce, m.in. na warszawskiej Pradze. Dzięki temu firma chce wzmocnić swoją pozycję na rynku kosmetycznym i dotrzeć do szerszego grona klientów.
Założycielka z misją
Anush Tovmasyan, pochodząca z Armenii, od lat identyfikuje się z Ukrainą , którą uważa za swój dom. Założyła Isei w wieku 23 lat, a dziś jest także współzałożycielką Imperia Holding, grupy skupiającej firmy z sektora FMCG. Po wybuchu wojny na Ukrainie Tovmasyan wielokrotnie wyrażała wsparcie dla narodu ukraińskiego, podkreślając swoje związki z krajem.
Debiut Isei w Polsce to jedynie kolejny etap rozwoju firmy Anush. Otwarcie sklepów stacjonarnych wpisuje się w rosnące zainteresowanie kosmetykami z Korei i Japonii, które cieszą się popularnością dzięki innowacyjności i wysokiej jakości w niewygórowanej cenie. Polska staje się atrakcyjnym rynkiem dla międzynarodowych marek kosmetycznych, a obecność Isei może wzbogacić ofertę dostępną dla polskich konsumentów.
Ekspansja Isei to szansa na wprowadzenie unikalnych produktów i budowę międzynarodowej sieci sprzedaży, która może stać się istotnym graczem na europejskim rynku kosmetycznym - to też szansa dla polskich klientów na poznanie dotychczas niedostępnych stacjonarnie w naszym kraju produktów.