BiznesINFO.pl Polska i Świat Ukraiński potentat otworzył pierwszy sklep w Polsce. Firmę założyła 23-latka
Fot. Photo by alexey turenkov on Unsplash

Ukraiński potentat otworzył pierwszy sklep w Polsce. Firmę założyła 23-latka

11 grudnia 2024
Autor tekstu: Piotr Szczurowski

W listopadzie 2024 roku sieć sklepów wywodząca się z Ukrainy zadebiutowała na polskim rynku z pierwszym sklepem stacjonarnym. Nowa placówka o powierzchni 70 m² została otwarta w warszawskim centrum handlowym Targówek, stając się początkiem planowanej szerokiej ekspansji marki w naszym kraju.

Isei wkracza do Polski. Sieć planuje ekspansję

Isei ma silną pozycję na ukraińskim rynku, gdzie działa już ponad 100 sklepów w 10 regionach, w tym 21 w samej stolicy - Kijowie. W Polsce firma była dotychczas znana głównie z działalności internetowej, oferując kosmetyki z różnych stron świata, w tym z Polski, Korei Południowej, Japonii, Hiszpanii, Niemiec czy Ukrainy. Produkty w asortymencie obejmują m.in. kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a także produkty do makijażu.

Marka Isei oferuje popularne wśród miłośników kosmetyków marki, takie jak Beauty of Joseon, Cosrx, Dr.Jart+, Missha czy The Ordinary. W jej ofercie znajdują się także ukraińskie brandy, m.in. Marie Fresh Cosmetics, Love & Loss oraz Shelly.

Niepokojące słowa Trumpa. "Rozważę wyjście z Sojuszu". Podał warunek

Ambitne plany ekspansji

Anush Tovmasyan, założycielka Isei i beneficjentka rzeczywista polskiej spółki Isei International, podkreśla, że Polska to pierwszy kraj, w którym firma wprowadza swoją sieć stacjonarną na rynek międzynarodowy. W planach jest otwarcie kilku nowych sklepów w Polsce do końca 2025 roku, co ma stanowić fundament pod rozwój modelu franczyzowego i dalszą ekspansję na rynki europejskie.

Isei poszukuje już kolejnych lokalizacji w Polsce, m.in. na warszawskiej Pradze. Dzięki temu firma chce wzmocnić swoją pozycję na rynku kosmetycznym i dotrzeć do szerszego grona klientów.

Założycielka z misją

Anush Tovmasyan, pochodząca z Armenii, od lat identyfikuje się z Ukrainą , którą uważa za swój dom. Założyła Isei w wieku 23 lat, a dziś jest także współzałożycielką Imperia Holding, grupy skupiającej firmy z sektora FMCG. Po wybuchu wojny na Ukrainie Tovmasyan wielokrotnie wyrażała wsparcie dla narodu ukraińskiego, podkreślając swoje związki z krajem.

Debiut Isei w Polsce to jedynie kolejny etap rozwoju firmy Anush. Otwarcie sklepów stacjonarnych wpisuje się w rosnące zainteresowanie kosmetykami z Korei i Japonii, które cieszą się popularnością dzięki innowacyjności i wysokiej jakości w niewygórowanej cenie. Polska staje się atrakcyjnym rynkiem dla międzynarodowych marek kosmetycznych, a obecność Isei może wzbogacić ofertę dostępną dla polskich konsumentów.

Ekspansja Isei to szansa na wprowadzenie unikalnych produktów i budowę międzynarodowej sieci sprzedaży, która może stać się istotnym graczem na europejskim rynku kosmetycznym - to też szansa dla polskich klientów na poznanie dotychczas niedostępnych stacjonarnie w naszym kraju produktów.

‘’Bank of the Year 2024 in Poland”. Wiemy, kto otrzymał nagrodę
Protesty rolników poszły na marne. Zapadła ważna decyzja, blady strach padł nie tylko na Polskę
Obserwuj nas w
autor
Piotr Szczurowski

Od najmłodszych lat zainteresowany głównie motoryzacją. Od kilkunastu lat codziennie sprawdzam co nowego w branży - od lat na bieżąco.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: Dariusz.dziduch@iberion.pl
biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat