Ważna wiadomość dla użytkowników BLIK-a. Firma wydała istotne zalecenie
Po niedogodnościach związanych z awarią, system płatności mobilnych BLIK został przywrócony, a użytkownicy mogą znowu korzystać z usługi. Jednakże, firma udzieliła istotnej rady dla tych, których pieniądze nadal są zablokowane.
Niektórzy użytkownicy BLIK-a mogą spodziewać się zwrotu pieniędzy
Po awarii systemu płatności mobilnych BLIK , rzeczniczka prasowa Klaudia Rombalska poinformowała o przywróceniu działania usługi, umożliwiając użytkownikom swobodne przeprowadzanie transakcji. Jednakże, istnieje istotna kwestia dotycząca zwrotu pieniędzy z transakcji, które zostały zatwierdzone, a pieniądze pozostały zablokowane na rachunku.
Awaria BLIK-a zaskoczyła Polaków
Po uporczywych problemach z działaniem systemu płatności mobilnych BLIK, firma wreszcie ogłosiła przywrócenie jego funkcjonalności. Podkreślono, że użytkownicy , których transakcje zostały zatwierdzone, a pieniądze zablokowane, otrzymają zwrot.
Warto zauważyć, że proces ten może zająć trochę czasu, z uwagi na obciążenie systemu oraz ewentualne trudności techniczne związane z pracą banków i aplikacji mobilnych.
ZOBACZ TAKŻE: Informatycy i specjaliści wzywani do wojska. Nowe wyzwania dla branży IT
Co jeśli zwrot nie nastąpi w ciągu 48 godzin?
Jeśli po zatwierdzeniu transakcji użytkownicy nie otrzymają zwrotu pieniędzy w ciągu 48 godzin , firma zaleca kontakt z bankiem lub wydawcą aplikacji mobilnej.
Warto zauważyć, że mBank i Bank Pekao także doświadczyły problemów technicznych z BLIKIEM w środę, co może wpłynąć na terminowość realizacji zwrotów . Mimo tych niedogodności, BLIK pozostaje jednym z najpopularniejszych sposobów płatności mobilnych w Polsce.