BiznesINFO.pl Polska i Świat Znany polski sklep kończy działalność. Ogłosił upadłość po 27 latach
Fot. Freepik/freepik

Znany polski sklep kończy działalność. Ogłosił upadłość po 27 latach

21 sierpnia 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kabot

Fatalne wieści dla wielu klientów. Okazuje się, że popularny polski sklep właśnie kończy swoją działalność po 27 latach. W mediach społecznościowych poinformowano, że właściciele zostali zmuszeni do złożenia wniosku o upadłość spółki. Przekazano również, co stanie się ze złożonymi zamówieniami. Przedstawiamy szczegóły.

Popularny polski sklep kończy działalność

Popularny polski sklep przekazał fatalne informacje. Chodzi konkretnie o Eastend, który zajmował się przede wszystkim sprzedawaniem markowych butów , choć w sklepie można było dostać także ubrania i akcesoria. Produkty były dostępne zarówno w sprzedaży internetowej, jak i w dwóch sklepach stacjonarnych, które znajdowały się w Warszawie i w Gdańsku. Firma w trakcie swojej długiej działalności zdobyła wielu klientów. Pod postem, w którym przekazano przykre doniesienia, pojawiło się mnóstwo komentarzy. Użytkownicy wspominają, że to właśnie w tym sklepie kupowali swoje pierwsze buty znanych firm.

Zakład upada po 76 latach, wszyscy stracą pracę. Znamy powody

Znany polski sklep upada po 27 latach

Eastend prowadził swoją działalność przez 27 lat . Witryna sklepu została wyłączona już 19 sierpnia, ale wówczas w mediach społecznościowych pojawiła się informacja, że to tylko chwilowe. Teraz jednak okazało się, że to wcale nie przejściowa sytuacja spowodowana aktualizacją sklepu. Poinformowano bowiem o zakończeniu działalności.

Drodzy Klienci, z przykrością informujemy, że po 27 latach działalności, zostaliśmy zmuszeni do złożeniu wniosku o upadłość spółki […] Dziękujemy za lata współpracy - czytamy na Facebooku Eastend.

Co ze złożonymi zamówieniami i zwrotami produktów?

W poście informującym o upadłości sklepu, pojawiła się także informacja, że wszystkie zamówienia złożone do dnia 19 sierpnia zostały zrealizowane . W komentarzach pojawiła się kwestia dotycząca procedury zwrotów towarów w tej sytuacji. Jeden z użytkowników zwrócił uwagę, że wciąż czeka na zwrot środków za zamówienie złożone w lipcu. Z kolei inny z komentujących uspokoił resztę klientów i poinformował, że zrobił zwrot we wtorek po południu i wszystko przebiegło pomyślnie.

Po południu środki na koncie, tak że chyba nie ma co doszukiwać się tu próby “oszustwa” - czytamy w jednym z komentarzy na Facebooku.

Upada mit nieuczciwego najemcy. Nowe badania pokazują zupełnie coś innego
Prezes NBP przed Trybunałem Stanu? Pawłowicz odczytała decyzję TK
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kabot

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką psychologii na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej. W wolnym czasie lubię czytać książki i oglądać filmy związane z tematyką kryminalną.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie