Aplikacja Moja Biedronka ma ukrytą funkcję. Nie każdy o niej wie, a może się przydać
Aplikacja lojalnościowa Moja Biedronka to już niemal nieodłączny element każdych zakupów w tym dyskoncie. Pozwala ona na szybkie dowiadywanie się o promocjach, korzystanie z personalizowanych rabatów, czy granie o ekstra promocje, na przykład w tzw. shakeomacie. Jest także kilka ukrytych opcji, z których nie wszyscy klienci zdają sobie sprawę. A można dużo zyskać!
Aplikacja Moja Biedronka zyskała ogromną popularność wśród klientów
Aplikacja lojalnościowa klientów Biedronki cieszy się dużym uznaniem. Sprawdzimy w niej nie tylko aktualną gazetkę z najświeższymi promocjami, ale skorzystamy także z dodatkowych, ciekawych funkcji, takich jak shakeomat, który polega na potrząsaniu telefonem, w celu uzyskania dowolnego rabatu na zakupy. Od pewnego czasu shakeomatu można używać dwukrotnie.
Aplikacja pozwala także na skanowanie kodu produktu, co bardzo ułatwia sprawdzanie ceny, w przypadku, gdy zabraknie metki bądź cenówki. Nie musimy pytać wówczas sprzedawców o pomoc. Korzystając z aplikacji, otrzymujemy także dedykowane, spersonalizowane oferty. Jak to działa?
Personalizowane oferty w aplikacji Moja Biedronka
Jeżeli korzystamy z aplikacji regularnie, to z czasem zauważymy, że Moja Biedronka przygotowuje informacje o promocjach i oferty, dedykowane nam, jako kupującym. Na podstawie naszych wcześniejszych wyborów, aplikacja będzie proponowała takie zakupy, na jakie moglibyśmy się najprawdopodobniej zdecydować. Jeżeli przykładowo jesteśmy miłośnikami słodyczy i często je kupujemy, to proponowane nam rabaty często będą związane właśnie ze słodkościami.
Aplikacja Moja Biedronka ma również kilka ukrytych, ale niezwykle przydatnych i istotnych funkcji. Warto wiedzieć, jak się do nich dostać, aby jeszcze efektywniej korzystać z programu.
Zobacz też: Kolejna opłata wzrośnie, zacznie się już 1 marca. Te produkty zdrożeją
Dodatkowe funkcje w aplikacji Moja Biedronka
Gdy wejdziemy w aplikację Moja Biedronka, to na dole, po prawej stronie ekranu zobaczymy trzy małe kropki. Gdy na nie klikniemy, otrzymamy dostęp do wielu dodatkowych opcji. Pod kropkami znajduje się napis "Więcej". Po wejściu jesteśmy do menu, możemy m.in. zmienić ustawienia konta czy skorzystać z zakładki "pomoc i kontakt".
Wśród następnych opcji odnajdziemy także możliwość włączenia płatności BLIK bez kodu. Co więcej, w aplikacji Moja Biedronka znajduje się „Historia transakcji”, w której znajdziemy informacje o zakupach, przy których została użyta karta bądź aplikacja Moja Biedronka. Widnieje tam również informacja o wydanych przez nas środkach, oraz o sposobach naliczania promocji i rabatów. Warto pamiętać, że historia transakcji w aplikacji może pomóc w razie ewentualnej reklamacji.
Zwrot towarów pełnowartościowych i związana z tym wypłata gotówki może być dokonywana wyłącznie na podstawie oryginału dowodu zakupu. W przypadku produktu wadliwego, niepełnowartościowego zawsze możliwa jest reklamacja produktu, również na podstawie zapisanej w aplikacji transakcji - informuje sieć sklepów Biedronka.