Auchan ogłasza wielkie zmiany. Nowa usługa jest już dostępna, oto jak skorzystać
Auchan Retail Polska ogłosił, że wdraża nową ścieżkę zakupową. Jak podaje komunikat, firma kontynuuje proces digitalizacji sieci i implementuje do swoich sklepów nową usługę, która ma ułatwić robienie zakupów. Od października jest ona dostępna już w pierwszych obiektach sieci w Warszawie, do końca roku trafi do większej liczby punktów.
Auchan w Polsce z nową usługą
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r. Na polskim rynku zarządza siecią hipermarketów pod marką Auchan , supermarketów pod marką Auchan Supermarket, obiektami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, punktami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Teraz podano komunikat, że klienci będą mogli cieszyć się nową formą zakupów .
- Scan&GO to kolejna z proponowanych naszym klientom innowacyjnych ścieżek zakupowych, łącząca świat zakupów stacjonarnych z rozwiązaniami cyfrowymi. To także kolejny krok w digitalizacji naszej sieci , którą od lat konsekwentnie realizujemy, tworząc nasz sprzedażowy ekosystem w modelu omnichannel. Uruchomiony w czerwcu br. bezobsługowy sklep Auchan Go spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem kupujących. Liczymy, że także w przypadku usługi Scan&Go klienci docenią możliwość zrobienia zakupów w sposób nowoczesny, szybki, wygodny i wysoce spersonalizowany – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor Marki, Konceptów, Klienta, Data, SI w Auchan Retail Polska.
Sam zeskanuj i szybko zapłać
Usługa Scan&Go daje według sieci klientom szereg korzyści – zakupy robione są szybko, wygodnie, a przy tym w bardziej świadomy sposób , podkreśla Auchan Retail Polska. Dzięki możliwości śledzenia w aplikacji wartości koszyka i cen poszczególnych produktów w czasie rzeczywistym klient ma stałą kontrolę kosztów na każdym etapie zakupów. Ma to być także dużą oszczędnością czasu – optymalizacja i uproszczenie obsługi przy kasie ma sprawić, że proces finalizacji zakupów skróci się nawet dwukrotnie.
“Zakupy w usłudze Scan&Go są wyjątkowo proste i komfortowe”, twierdzi sieć. Jak więc skorzystać z tego sposobu? Po zeskanowaniu telefonem kodu kreskowego wybranego produktu można go od razu umieścić w torbie zakupowej – do sfinalizowania transakcji nie jest potrzebne wykładanie produktów z torby czy koszyka. W dedykowanej do usługi kasie samoobsługowej wystarczy zeskanować kod transakcji, który zostaje wygenerowany w aplikacji Scan&Go po wciśnięciu klawisza „zapłać” .
Tylko dla klientów lojalnościowych
Nowa usługa dostępna jest dla klientów lojalnościowych sieci posiadających aplikację Auchan . Aby z niej skorzystać, należy zalogować się do aplikacji Auchan, wybrać ulubiony sklep posiadający usługę, potwierdzić regulamin Scan&Go i wybrać opcję geolokalizacji lub zeskanować QR kod dedykowany Scan&Go. Od 4 października 2023 r. usługa dostępna jest dla klientów sklepów Auchan Broniewskiego i Auchan Pokorna w Warszawie.
Do końca roku sieć planuje uruchomienie ścieżki Scan&Go w kolejnych 7 sklepach: Auchan Piaseczno, Ursynów, Jubilerska, Wola w Warszawie, Auchan Łódź Manufaktura, Auchan Bydgoszcz Kruszwicka oraz Auchan Kraków Al. Pokoju.