BiznesINFO.pl Polska i Świat Klienci zaniepokojeni. Zakupy w tym dyskoncie staną się trudniejsze
Fot. Pixabay/kc0uvb

Klienci zaniepokojeni. Zakupy w tym dyskoncie staną się trudniejsze

23 lipca 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kłosek

Każdy z nas ma swój ulubiony sklep. Biedronkę, Lidla, Aldi, Dino czy Kauflanda. Różnią się cenami, asortymentem i ofertami specjalnymi, wiele je jednak łączy. Teraz jedna z sieci zamierza zrezygnować z podstawowej usługi. Dla wielu klientów może to oznaczać kłopoty.

Spożywczy gigant zrywa z tradycją

W dobie coraz wyższych cen , które zapłacimy nawet za najbardziej podstawowe produkty, przeceny stały się w oczach klientów jeszcze bardziej atrakcyjne . Nierzadko sprawdzamy je jeszcze przed wyjściem z domu. Dla wielu Polaków podstawowym źródłem wiedzy o specjalnej ofercie ulubionego sklepu od lat pozostają tzw. gazetki. Teraz jednak jedna z sieci zamierza z nich zrezygnować . Oczywiście, oferta nadal będzie aktualizowana na stronie sklepu, część klientów, zwłaszcza wśród osób starszych, może uznać to jednak za spore utrudnienie w codziennych zakupach. Gazetki miałyby zniknąć już w sierpniu, mamy jednak również dobrą informację.

To oni donoszą najczęściej. Skarbówka zdradza, na kogo powinieneś uważać

Klienci bez dostępu do promocji?

Dyskont, który zdecydował się na taki krok, to Aldi . Obecnie sieć posiada około 300 sklepów w całej Polsce, a w tym roku zamierza otworzyć kolejne 60 placówek. Najwyraźniej Aldi nie przewiduje, by ograniczenie informacji o przecenach miało negatywnie wpłynąć na pozycję marki na rynku.

Ponadto, sieć działa w ośmiu krajach europejskich poza Polską, m.in. w Niemczech. Właśnie tam mają ruszyć testy w zakresie wycofania gazetek . Decyzja ta, jak informuje serwis dlahandlu.pl, ma stanowić krok w stronę zrównoważonego rozwoju. Gazetki mają bowiem ponad 30 stron, są zatem niemal dwukrotnie obszerniejsze niż broszury konkurencji.

Jak sprawdzić aktualną ofertę Aldi?

Oczywiście, klienci nie stracą całkowitego dostępu do informacji o nowych przecenach. Zamiast papierowej broszury, mają otrzymywać informacje drogą elektroniczną , np. dzięki aplikacji WhatsApp, będą mieć również możliwość sprawdzenia oferty na stronie aldi.pl. O najnowszych przecenach będziemy również niezmiennie informować w naszym serwisie.

Na przykład w tym tygodniu klienci Aldi mają okazję kupić wodę mineralną niegazowaną Cisowianka za jedyne 1,59 zł albo kawę rozpuszczalną Dallmayr, tańszą aż o 13 zł! Do soboty, 27 lipca, do sklepu warto wybrać się także po ser Gouda oraz Edam, wiele rodzajów makaronu do wyboru czy sosy i przetwory pomidorowe — wszystkie kupimy aż o 30% taniej!

Z polskich ulic znikną budki z kebabem? Turcy upomnieli się o swoje
Podróżujesz z pupilem? Musisz o tym wiedzieć. Może zostać odesłany do innego kraju
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kłosek

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką Twórczego Pisania i Marketingu Wydawniczego na Uniwersytecie Śląskim. Poprzednie studia ukończyłam z wyróżnieniem na kierunku Kultury Mediów. Kocham książki, którymi interesuję się zarówno od strony czynnej, jak i biernej, co wykorzystuję pisząc powieści, ale również tworząc dla czasopisma ArtPapieru i miesięcznika Kreatywni. Wolne chwile spędzam przy serialach i grach komputerowych.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie