mBank uruchomi mZakupy. Co znajdziemy w nowym sklepie internetowym?
Banki w poszukiwaniu dróg ekspansji internetowej stawiają na e-commerce. Przykładem takich działań mogą być decyzje mBanku. Wkrótce jeden z podserwisów bankowości elektronicznej mBanku stanie się pełnoprawnym sklepem internetowym.
mBank uruchomi serwis mZakupy
Jak informuje Cashless.pl, mBank zarejestrował już znak towarowy mZakupy. W przyszłości pod tą marką klienci banku będą mogli korzystać ze znanych dotąd mOkazji w ramach nowego serwisu e-commerce.
Dzięki mOkazjom klienci mBanku mogą uzyskiwać dostęp do promocji, voucherów i rabatów u różnych podmiotów – sklepów internetowych, ale też ofert konkretnych marek. W ramach mOkazji można także uzyskać okazji do tzw. cashbacków – zwrotów części wydanych środków bezpośrednio na konto w mBanku
Banki rozwijają produkty e-commerce
Dotychczas do mOkazji można było uzyskać dostęp za pośrednictwem bankowości internetowej z poziomu desktopowych przeglądarek internetowych oraz aplikacji mobilnej, w menu Usługi. Wkrótce mOkazje, a zapewne także inne produkty, trafią do wydzielonego serwisu mOkazje, jednak nie jest jeszcze jasne, czy oba kanały sprzedaży funkcjonować będą równoległe, czy też mZakupy w całości przejmie e-commerce’owe działania mBanku.
Decyzja mBanku nie jest odosobniona. Swoje serwisy e-commerce uruchomiły już m.in. BNP Paribas, PKO w postaci Automarketu czy Velobank. Ten ostatni w Velomarkecie umożliwia kupowanie konkretnych produktów, np. AGD o wysokich klasach energetycznych.
Autorskie mechanizmy płatności
Wraz z uruchomieniem własnego sklepu mBank ma zamiar popularyzować dostępne wcześniej narzędzia płatnicze. Dzięki temu w serwisie mZakupy, gdy ten zostanie już uruchomiony, płacić będzie można z wykorzystaniem mechanizmu Paynow. Ramy czasowe prac nad dostarczeniem klientom mZakupów nie są jeszcze znane.
Źródło: cashless.pl