PKO BP wprowadza ważne zmiany. Wszyscy klienci powinni o tym wiedzieć
PKO Bank Polski pozostaje bankiem, który może pochwalić się największą liczbą klientów. W maju tego roku przekazano informację, że obsługuje nawet 12 mln klientów. Taka skala wymaga wprowadzania innowacji w obsłudze klienta, także z użyciem nowoczesnych narzędzi. Na przykład oprogramowania na smartfonach. PKO BP wydało właśnie ważną aktualizację aplikacji mobilnej IKO, dzięki której klienci zyskają zupełnie nowe i całkiem zaawansowane możliwości planowania kontaktu z pracownikami banku. To jednak nie wszystkie nowości, jakie przygotowano w najnowszej aktualizacji.
PKO BP ogłosił wydanie aktualizacji IKO. Co znajdziemy w nowej wersji aplikacji?
PKO Bank Polski poinformował, że aplikacja mobilna IKO została już zaktualizowana do wersji 3.157 . Z nowości mogą już korzystać zarówno użytkownicy IKO w wersji na smartfony z Androidem, jak i iOS-em.
Jeśli aktualizacja jest jeszcze niedostępna, wystarczy zaczekać. Niekiedy mechanizmu bezpieczeństwa Google Play celowo ograniczają dystrybucję aktualizacji, tak aby ograniczyć ewentualne szkody, jakie mogłaby wyrządzić wadliwa nowa wersja programu.
Bank wprowadził w najnowszej wersji dwie duże zmiany. Pierwsza z nich dotyczy obsługi klienta. Odtąd użytkownicy mają do dyspozycji rozbudowany moduł pozwalający na umawianie osobistych spotkań z pracownikami w placówkach. Drugi adresowany jest do właścicieli nieruchomości.
Umawianie wizyt w oddziale PKO za pośrednictwem IKO
W IKO od wersji 3.157 dostępny jest całkowicie nowy moduł - Spotkania z doradcą . Aby z niego skorzystać, należy przejść do menu Więcej w IKO. Dzięki niemu możliwe jest umówienie spotkania w oddziale, ale też umówienia rozmowy telefonicznej lub wideorozmowy. Wszystko odbywa się z poziomu wyboru danego oddziału , ale też danych doradcy.
PKO BP zastrzega, że możliwość odbycia wideorozmowy nie jest oferowana przez wszystkich pracowników. Jeśli jesteśmy pod opieką konkretnego doradcy czy też po prostu zazwyczaj preferujemy kontakt z konkretnym pracownikiem, możemy wybrać daną osobę.
Ponadto swojego osobistego doradcę można sprawdzić w dziale Kontakt aplikacji mobilnej IKO . Po wybraniu danej osoby w menu Umów spotkanie możliwe jest wskazanie preferowanego terminu i określonego przedziału czasowego.
Zobacz: Rachunki za prąd mogą być niższe. Zacznie się jeszcze w sierpniu
Zarządzanie ubezpieczeniem nieruchomości w IKO
Obsługa klienta to nie jedyny aspekt funkcjonalności aplikacji, jaką zdecydował się rozwinąć PKO BP. W najnowszej wersji IKO dodano także możliwość podglądu informacji o ubezpieczeniu nieruchomości oraz zarządzania nim .
Moduł pozwalający na obsługę ubezpieczenia nieruchomości podzielono na trzy części: harmonogram , który dostępny jest, jeśli polisę wykupiono na raty, szczegóły oraz sekcję zarządzania . Aby uzyskać do nich dostęp, wystarczy przejść do menu Moje produkty, dalej Ubezpieczenia i Nieruchomości.