PKO BP wydał ważny komunikat. Dotyczy wszystkich klientów
Bank PKO BP wydał komunikat, w którym zapowiada ograniczenie dostępu do niektórych usług. Chodzi o aplikacje mobilne. Przerw w ich działaniu klienci mogą się spodziewać już od czwartku. Do kiedy potrwają?
PKO BP ostrzega klientów
Przerwy w dostawie usług portali, banków czy serwisów zdarzają się od czasu do czasu i są dość powszechnym zjawiskiem. Niekiedy wynika to z awarii, innym razem spowodowane jest koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, na przykład w postaci aktualizacji systemów informatycznych lub archiwizowania bazy danych. Z komunikatu wydanego prze bank można wnioskować, że podobnie jest w tym przypadku.
PKO BP: ”Potrzebujemy chwili na prace techniczne”
Od czwartku 18 lipca od godziny 22:00 do piątku 19 lipca do godziny 01:00 w wyniku prac serwisowych mogą pojawić się ograniczenia dostępu do aplikacji iPKO Biznes.
Problemy mogą też występować podczas korzystania z mobilnej autoryzacji i modułu Aplikacje Mobilne w serwisie internetowym iPKO Biznes.
Transakcje przy użyciu kart
PKO BP zapewnia jednocześnie, że pomimo prac technicznych, wszystkie transakcje przy użyciu kart będą obsługiwane bez zakłóceń.