Żabka startuje z nowym pomysłem, który pozwoli klientom na całodobowe zakupy w placówkach. Pierwszy Żappka Store otwarty został w Poznaniu i wyróżnia się na tle innych brakiem kas i obsługi.Z tego artykułu dowiesz się:Gdzie otwarto nowy Żappka StoreCzym charakteryzuje się nowy koncept ŻabkiDlaczego Żabka zdecydowała się na nowy koncept
Zakaz handlu to z punktu widzenia sieciówek ogromne ograniczenie. Dlatego też coraz więcej sklepów korzysta z ustawowego wyjątku i posługuje się statusem placówki pocztowej. Z tym zjawiskiem zamierza walczyć PiS i Solidarność. W najbliższym czasie ma pojawić się nowa ustawa, która ukróci praktyki przedsiębiorców.Z tego artykułu dowiesz się:Jak sieciówki omijają zakaz handluKtóre sklepy zdecydowały się na ten krokJakie zmiany w ustawie zapowiada poseł PiS
Wygodne rozwiązanie, gdy nagle potrzeba zapłaty gotówką. Szybko, bez stresu i zawsze pod ręką, bo z tej opcji, którą umożliwia nam bank, możemy skorzystać w wielu ogólnodostępnych miejscach. W dzisiejszym świecie gotówka odchodzi do lamusa, jednak wciąż są miejsca, gdzie będzie niezbędna. Dlatego warto wiedzieć, czym jest cashback, a także kto może z niego skorzystać i na jakich warunkach.
Żabka rozda mnóstwo artykułów za pół darmo. Promocja „Masz 2 zeta, masz…” zaczęła się 14 kwietnia i polega na tym, że w określonych godzinach - happy hours - będziemy mogli kupić wiele produktów w bardzo okazyjnych cenach.Z tego artykułu dowiesz się:Od kiedy i do kiedy trwa akcja sieciówkiJakie produkty można kupić w okazyjnej cenieW jakich godzinach można je kupić
Żabka rusza z nową promocją. Od środy 14 kwietnia w sieciówce obowiązują trzygodzinne happy hours, w trakcie których zaproponuje klientom ulubione przekąski i napoje tylko za 2 zł. Asortyment objęty rabatem zmienia się co tydzień.Z tego artykułu dowiesz się:Jakie produkty będą na promocji w tym tygodniuJakie zasady zakupów po zaniżonych cenach wprowadza ŻabkaJaka ważna zmiana czeka na klientów sieciówki
Z tego artykułu dowiesz się:Jakie sieci zdecydowały się na wydłużenie godzin otwarciaKtóre sieci nie skorzystały z takiej możliwościJakimi przepisami objęte są sklepy w okresie Wielkanocy
Z tego artykułu dowiesz się:Iggy Pop reklamuje nowe polskie piwoKtóry utwór muzyka został wykorzystany w kampaniiKtórego polskiego wokalistę Pop zapraszał na urodziny
Z tego artykułu dowiesz się:Jak wygląda opakowanie zaprojektowane przez Lady GagęJakie jeszcze nowości zagoszczą na półkach ŻabkiCzemu Żabka zdecydowała się na taki krok
Z tego artykułu dowiesz się:Dlaczego Żabka wycofuje się z plastikowych torebekKiedy sieć sklepów wprowadzi zmianyIle klienci zapłacą za papierowe torby
Z tego artykułu dowiesz się:Czemu sklep w Bieczu jest wyjątkowyDlaczego Żabka stawia na franczyzobiorcówW jaki sposób Żabka będzie się rozwijać
Z tego artykułu dowiesz się:Jaki nowy produkt wprowadziła ŻabkaIle kosztuje zestaw kanapkowyDo kiedy można skorzystać z oferty
Z tego artykułu dowiesz się:W jakich godzinach będzie otwarta Biedronka w sylwestraCo z zakupami w pierwszych dniach styczniaCo z osobami, które skończą pracę w godzinach ograniczeń
Z tego artykułu dowiesz się:Jak Żabka ominie podatek od "małpek"Jak podatek od "małpek" wpłynie na ceny alkoholuJak wyliczana jest stawka opodatkowania
Biedronka pozostaje na pozycji lidera najchętniej wybieranych sklepów spożywczych w Polsce. Nie może jednak spać spokojnie, okazuje się że traci klientów na rzecz konkurenta. I to dość nieoczywistego. W tle chodzi o ogromne przejęcia w Polsce. Jak kształtuje się rynek sieci handlowych w Polsce? Przyglądamy się rankingowi YouGov BrandIndex.
Żabka szykuje prawdziwą rewolucję. Sieć sklepów zapowiada wejście na rynek usług kurierskich. Trwają właśnie testy paczkomatów. Jak dowiadujemy się z serwisu Fintek automaty na paczki są już testowane w centrali spółki. Wygląda na to, że InPost będzie miał nowego konkurenta. Kto wygra tę paczkową wojnę? Przyglądamy się sprawie zielonych paczkomatów.
Żabka mówi "dość" i wprowadza poważne regulacje w swoich sklepach. Chodzi o nakaz zakrywania ust i nosa. Mimo, że pandemia koronawirusa wciąż trwa, to wiele osób lekceważy prawo i postępuje coraz śmielej. Z tego powodu Żabka wystosowała apel do swoich franczyzobiorców. Na skrzynki mejlowe w warszawskich żabkach przyszła wiadomość, w której właściciele sieci przypominają o wciąż obowiązującej zasadzie konieczności zakrywania ust i nosa podczas zakupów. Tyczy się to zarówno klientów, jak i pracowników sklepów - informuje Super Biznes.