BiznesINFO.pl Technologie Masz konto w mBanku? Będzie długa przerwa w logowaniu
Fot. materiały prasowe mBank

Masz konto w mBanku? Będzie długa przerwa w logowaniu

20 czerwca 2024
Autor tekstu: Maciej Olanicki

Klienci mBank napotkają w nadchodzący weekend problemy z dostępem do usług finansowych. Prowadzone będą prace serwisowe, które uniemożliwią między innymi logowanie do bankowości elektronicznej.

mBank zapowiada prace serwisowe

mBank rozesłał powiadomienia o przerwie w dostępie do usług, która ma zostać przeznaczona na modernizację systemów. Rozpoczną się one w nocy z 22 na 23 czerwca o 2:30 .

W tym czasie nie będzie możliwe zalogowanie się na konto w mBanku zarówno poprzez przeglądarkę, jak i w aplikacji mobilnej. Nie będzie możliwości składania wniosków oraz wyłączona zostanie możliwość płacenia kartą w internecie.

Dostępu do logowania nie będą mieli także konsultanci infolinii - ich pomoc będzie miała w czasie prac charakter stricte informacyjny. Według harmonogramu przyjętego przez mBank infrastruktura ma wrócić do pełnej sprawności do godziny 9:00 w niedzielę 23 czerwca.

Protest operatora bankomatów Euronet. mBank zwróci pieniądze klientom

Przy jakich operacjach nie będzie przeszkód?

mBank zapowiada, że mimo prac bez problemu będzie można korzystać z najważniejszych usług banku . Działać będą wszystkie płatności kartą poza internetowymi - zapłacimy zarówno w sklepach czy restauracjach, jak i wypłacimy pieniądze z bankomatu.

Podczas przerwy nie będzie możliwe uzupełnienie stanu konta . Warto więc wcześniej upewnić się, czy karta płatnicza, z której będziemy korzystać podczas prac serwisowych, jest powiązana z rachunkiem, na którym są dostępne środki.

Przerwa serwisowa także w PKO BP

mBank nie jest jedynym polskim bankiem, który planuje na nadchodzący weekend przerwę w dostępie usług. Prace serwisowe zapowiedział także PKO BP . Od soboty 22 czerwca od godziny 22:00 do niedzieli 23 czerwca do 06:00 w aplikacji IKO i serwisie iPKO nie będą dostępne przelewy natychmiastowe.

PKO BP wydał ważny komunikat. Każdy klient banku powinien to wiedzieć
Apple zamyka swoją usługę. Działała tylko 9 miesięcy
Obserwuj nas w
autor
Maciej Olanicki

Dziennikarz biznesinfo.pl. W przeszłości redaktor prowadzący dobreprogramy.pl, miesięcznika „IT Professional”, współpracownik Wirtualnej Polski. Adres dla sygnalistów: olanicki@protonmail.com.
 

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie