Pilny komunikat banku. Poważne problemy z dostępem do gotówki
Sytuacja na południu Polski jest bardzo poważna. Powodzie powodują ogromne zniszczenia. Występują też poważne utrudnienia w funkcjonowaniu infrastruktury bankowej. Bank wydał pilny komunikat w tej sprawie. Wiele osób może mieć problem z wypłatą gotówki z konta. Przedstawiamy szczegóły.
Stan klęski żywiołowej w Polsce
W poniedziałek, 16 września Rada Ministrów wprowadziła stan klęski żywiołowej w miejscach, które zostały dotknięte powodzią. Ogłoszono go na części obszaru województwa dolnośląskiego, opolskiego i śląskiego. Będzie obowiązywał przed 30 dni.
Santander Bank wydał pilny komunikat do mieszkańców zalanych terenów. Okazuje się, że w związku z kataklizmem mogą występować utrudnienia dla klientów banku. Możliwe jest wystąpienie przerw w działaniu placówek oraz bankomatów. Bank zapewnia jednocześnie, że pieniądze klientów są bezpieczne
Pilny komunikat banku
Santander Bank apeluje do klientów, by sprawdzali dostępność usług, z których chcą skorzystać za pośrednictwem internetowej wyszukiwarki lub infolinii. Warto wspomnieć, że utrudnienia występują nie tylko w tym konkretnym banku. “Fakt” informuje, że jedna z mieszkanek województwa śląskiego nie mogła wypłacić pieniędzy z bankomatu sieci Planeta Cash. Zobaczyła wówczas komunikat o czasowej niedostępności ze względu na zagrożenie powodziowe.
Poważne problemy z dostępem do gotówki
Klienci mogą również napotkać trudności przy wypłacie środków z bankomatów sieci Euronet. Aktualnie na Dolnym Śląsku utrudniony jest dostęp do 30 bankomatów . Warto pamiętać, że sytuacja szybko się zmienia, a klienci powinni uzbroić się w cierpliwość. Banki apelują o zrozumienie i zapewniają, że robią wszystko, by mieszkańcy terenów dotkniętych kataklizmem mogli znów swobodnie korzystać z niezbędnych usług.