PKO BP z odświeżoną aplikacją. Nowe funkcje ucieszą klientów
Aktualizacja przynosi użytkownikom aplikacji IKO nie tylko na wygodniejszy dostęp do dotychczasowych funkcji, ale i zupełnie nowe rozwiązania. Wersja IKO 3.156 jest już dostępna do pobierania na urządzeniach z systemem Android oraz iOS. Wśród nowości, z których skorzystają klienci banku, jest między innymi możliwość uzyskania pomocy ”na żywo”. Jak to działa?
Wykonując przelew za granicę poczujesz różnicę
Pierwsze usprawnienie, które zauważą użytkownicy aplikacji IKO wykonujący przelewy zagraniczne dotyczy uzupełniania niezbędnych danych. Wpisując w aplikacji numer konta w formacie NRB lub IBAN, aplikacja samoistnie uzupełni numer BIC banku, a także jego adres. Co więcej, informacje o banku odbiorcy mogą wreszcie być zapisane i pozostaną do dyspozycji użytkownika w przyszłych transakcjach. Podobnie będzie w przypadku odbiorców takich przelewów. Bank PKO BP podkreśla, że na razie te konkretne ułatwienia wprowadzono jedynie dla urządzeń opartych na systemie Android. Z czasem trafi ona również na iOS.
Tam, gdzie nie radzi sobie asystent głosowy, pomoże człowiek
Aplikacja PKO BP IKO wzbogaciła się również o możliwość uzyskania pomocy od pracownika banku za pośrednictwem czatu na żywo. Dzięki możliwości opisania problemu oraz człowiekowi po drugiej stronie, klienci będą mogli rozwiązać problemy, z którymi na przykład dostępny wcześniej tak zwany ”asystent głosowy” nie potrafił sobie poradzić. By porozmawiać na czacie z pracownikiem banku, wystarczy poprosić o to wspomnianego asystenta głosowego.
Formalności wygodniejsze, ale nie do końca
Kolejna nowość, którą bank zaproponował klientom, pomoże im przy wnioskach o aneksy do umów hipotecznych. Wraz z aktualizacją aplikacji do wersji IKO 3.156, klienci uzyskali możliwość wnioskowania o zmianę terminu spłaty raty oraz zmienić ich rodzaj z malejących na równe. Taką opcję można znaleźć w kategorii Dyspozycje i zaświadczenia przy konkretnym produkcie kredytowym IKO. O ile jednak aplikacja ułatwia rozpoczęcie wnioskowania i wykonanie większości związanych z nim kroków, to gotowy wniosek wciąż trzeba jednak będzie podpisać osobiście w oddziale banku. Tę nowość traktować należy zatem jako częściowe skrócenie i ułatwienie formalności, a nie możliwość całkowitego jej załatwienia za pośrednictwem telefonu.