Ford Bronco ma już w USA status kultowy. Pierwszą generację produkowano od 1965 roku, produkcje zakończono na piątym wcieleniu w 1996 roku, zastąpił go model Explorer. Auto cieszyło się sporą popularnością choćby dzięki wielozadaniowości. Służył zarówno jako terenówka, auto rolnicze, czy nawet samochód rodzinny. Uważa się go za prekursora SUV-ów.
Prawo jazdy to nie jest łatwy dokument do uzyskania. Po kursie nauki jazdy, kursanci muszą wykazać się znajomością przepisów teoretycznych, ale też praktyczną umiejętnością jazdy. W niektórych miaastach wojewódzkich w Polsce wcale nie jest tak łatwo zdać egzamin, a zdawalność praktycznego czasami nie idzie w parze z teoretycznym.
Fiat Chrysler Automobiles (FCA) i Peugeot Citroen Opel DS (PSA) ostatecznie potwierdziły krążące od dłuższego czasu informacje o fuzji obu grup. Marka Stellantis ma być używana jako nazwa korporacyjna. Geneza nazwy odwołuje się do słowa "stello", które znaczy "rozjaśniać gwiazdami". W planach jest także prezentacja nowej grupy. Zaznaczono także, że nazwy producentów znajdujących się w składzie grup FCA i PSA nie ulegną zmianom.
Główne kolory kontrolek to zielone, które pełnią funkcję informacyjną. Żółte kontrolki są to kontrolki informacyjno-ostrzegawcze, natomiast czerwone po prostu ostrzegają. Zapalenie się żółtej kontrolki powinno wzmóc czujność kierowcy, natomiast czerwone mogą syngalizować poważną awarię pojazdu.
Elon Musk jest na prowadzeniu elektrycznej wojny w motoryzacji. Amerykański miliarder wyprzedził Toyotą jeżeli chodzi o giełdowe notowania. Japońska firma nie mówi jednak ostatniego słowa i podnosi rękawice rzuconą przez Teslę. Kilka dni temu informowaliśmy o nowych "elektrykach" od Japończyków. Wygląda na to, że Toyota musi przyśpieszyć swoje prace jeżeli chce powrócić na pozycję lidera.
Niemiecka marka Audi, już od 1966 roku znajduje się w rękach koncernu Volkswagen AG. Dzięki miejscu w koncernie VAG, marce udało się odbudować po II wojnie światowej i zostać współcześnie jednym z ważniejszych graczy na rynku samochodów premium. Wygląda jednak na to, że przygotowane jest całkowite przejęcie słynnego producenta, do którego ma dojść poprzez wykupienie 100 procent akcji.
Volkswagen od 1993 roku jest właścicielem poznańskiej fabryki, w której produkuje m.in. modele Caddy, oraz serię słynnych transporterów T. Niestety, ostatnio w fabryce Poznań - Antoninek doszło do nieszczęśliwego zdarzenia. Po zasłabnięciu jednego z pracowników przeprowadzono jego reanimację.