Internet stał się nieodłączną częścią naszego życia. Służy nam do pracy, nauki, pozyskiwania i wymiany informacji, umożliwia robienie zakupów w zaciszu własnego domu. Pole do działania jest tak duże, że nie ma się co dziwić, że i tu pojawili się przestępcy. A przy zawrotnym tempie życia nie trudno o to, by dać się nabrać na różnorakie metody oszustów. Dlatego PKO zaapelowało, nie tylko do swoich klientów.
PKO Bank Polski przypomina swoich klientom o pewnej ważnej funkcji. Warto o niej pamiętać, bo może uchronić nas przed oszustwem. Wszystko za sprawą aplikacji banku, którą możemy zainstalować na swoim telefonie.
Zespół CSIRT KNF wystosował pilny apel do klientów PKO BP. Należy zwiększyć ostrożność podczas logowania się do bankowości internetowej. Przez chwilę nieuwagi można paść ofiarą oszustwa.
Pod względem liczby posiadanych klientów, PKO Bank Polski nie ma sobie równych. Na koniec I kwartału 2023 roku bank obsługiwał 11,7 mln klientów. Do nich wszystkich bank wystosował ważny komunikat dotyczący bezpieczeństwa. Lepiej go nie przeoczyć.
PKO Bank Polski wysyła do klientów komunikat, którego treść powinni wziąć sobie do serca wszyscy Polacy. W alercie podkreślono, że oszuści znaleźli nowe, bardziej wysublimowane metody na wyłudzanie i kradzież pieniędzy nieostrożnych internautów. O czym warto wiedzieć? Jak uchronić się przed ich pułapkami?
PKO BP opublikowało ważny komunikat, w którym ostrzega swoich klientów przed trwającym atakiem cyberprzestępców. Sytuacja stanowi spore zagrożenie. Bank instruuje, jak się zachować i podkreśla, że to konieczne dla naszego bezpieczeństwa: “możesz stracić pieniądze i kontrolę nad kontem”.
W obliczu dynamicznych zmian na rynku finansowym, banki muszą dostosowywać swoje oferty produktowe, aby pozostać konkurencyjnymi i zabezpieczyć interesy swoich klientów oraz akcjonariuszy. Od 5 października 2023 r., PKO Bank Polski wprowadza zmiany w oprocentowaniu wybranych produktów kredytowych.
W najnowszej informacji skierowanej do swoich klientów, PKO Bank Polski przekazał ważną wiadomość. W przypadku braku spełnienia warunków dot. tożsamości, może zablokować klientom dostęp do swoich aplikacji i serwisów. Jest jedna droga, aby tego losu uniknąć.
Z usług PKO BP korzysta w naszym kraju 11,7 mln klientów. Olbrzymia skala działalności banku sprawia, że cyberprzestępcy nieraz kierują swoje kroki właśnie w stronę klientów tej instytucji. Fałszywe strony internetowe, podszywanie się pod bankowych konsultantów – metod wyłudzania pieniędzy i danych jest wiele. Dlatego poza samym zachowywaniem ostrożności i stosowaniem zasady ograniczonego zaufania bank PKO BP przypomina o prostym sposobie na utrudnienie oszustom dostępu do naszych pieniędzy. W dalszej części tekstu wyjaśniamy, jak to zrobić.
Bank PKO BP obsługuje 11,7 mln klientów, a wartość jego aktywów wynosi 444 mld zł – to czyni go niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. W pierwszej połowie sierpnia PKO BP wydał ważny komunikat związany z aktualizacją danych i dostępem do konta. Ci, którzy nie dopilnują formalności w określonym czasie, muszą mieć świadomość, że bank może częściowo zablokować ich dostęp do konta.
Przed nami weekend dużych utrudnień w bankach. Polacy muszą przygotować się na niedogodne przerwy techniczne w popularnych instytucjach finansowych. Z powodu prac serwisowych nie skorzystamy np. z aplikacji mobilnych, nie zrobimy przelewów czy też nie zapłacimy Blikiem. Warto więc wcześniej dokonać koniecznych opłat i wyposażyć się w gotówkę.
Ważna wiadomość dla wszystkich klientów PKO BP. Bank przypomina o konieczności uaktualniania danych, takich jak np. te dotyczące ważnego dowodu tożsamości czy naszego numeru telefonu. Bez tego zapominalscy mogą mieć poważne problemy z dostępem do aplikacji IKO i serwisu iPKO. Nie dowiedzą się także m.in. o podejrzanych transakcjach na swoim koncie.
PKO BP ostrzega swoich klientów przed utratą dostępu do własnych kont. Bank informuje, że wielu z nich może wkrótce mieć zablokowany dostęp do aplikacji IKO i iPKO.
PKO BP określa się mianem niekwestionowanego lidera polskiego sektora bankowego – w ubiegłym roku jego aktywa wyniosły 431 mld zł, a liczba klientów wzrosła do 11,7 mln. Tak jak inne banki, instytucje rządowe czy firmy również PKO BP nieraz trafia na celownik oszustów kradnących zarówno pieniądze, jak i dane osobowe. Dlatego bank zwrócił się ze specjalnym apelem do swoich klientów.
PKO BP jest bankiem obsługującym w Polsce największą liczbę klientów – pod koniec 2022 roku z jego usług korzystało 11,6 mln osób. Z początkiem czerwca bank wprowadził zmiany w regulaminach i cenniku. Teraz okazuje się, że modyfikacje wprowadzono również w ofercie kart płatniczych – informuje portal bankier.pl.
Jak bezpiecznie korzystać z kart płatniczych. Poza ekspertami, mało kto posiada taką wiedzę. Już niedługo, dzięki nowej inicjatywie banku PKO BP, może się to zmienić.
Zapowiadane od kilku miesięcy zmiany stały się faktem. Bank PKO BP wprowadził w życie zupełnie nowy cennik - kilka opłat niestety poszło w górę.
Od 1 czerwca 2023 roku PKO BP zmienił regulamin. W ofercie pojawiła się półroczna lokata, na której można zyskać do 10 proc. w skali roku, o ile spełni się określone warunki.
Nie ma dobrych wieści dla klientów PKO Banku Polskiego. Od 1 czerwca bank zmienia wiele regulaminów kont i tabele opłat i prowizji.
PKO Bank Polski zapowiada, że w najbliższy weekend tj. od piątku 19 maja do poniedziałku 22 maja będą prowadzone prace serwisowe. W ich wyniku część usług w serwisie iPKO i iPKO biznes, aplikacji IKO oraz iPKO biznes mobile, a także w serwisie telefonicznym będzie niedostępna.
- Do 30 kwietnia 2023 r. zamkniemy Konta firmowe Inteligo – informuje PKO Bank Polski w komunikacie dla klientów i prasy zamieszczonym na stronie internetowej banku.
Po raz kolejny oszuści próbują pozyskać od łatwowiernych klientów banków wrażliwe dane. Tym razem jednak postanowili być znacznie, znacznie sprytniejsi.
Po raz kolejny oszuści czyhający na pieniądze zwykłych ludzi ruszyli do działania. Tym razem jednak zastosowany przez nich sposób jest nieco odmienny od poprzednich.
W ostatnim czasie bardzo łatwo zostać ofiarą oszustwa. Co kilka dni banki wydają komunikaty, w których ostrzegają swoich klientów o kolejnych próbach wyłudzenia wrażliwych danych. Jeden z czołowych graczy na polskim rynku bankowości, po raz kolejny alarmuje swoich usługobiorców.
Ataki na klientów banków przeprowadzane przez oszustów trwają w najlepsze. Aby zminimalizować szkody i ostrzec swoich klientów przed zgubnymi skutkami takich działań, PKO Bank Polski wydał komunikat w tej sprawie.
Oszuści czyhający na pierwszą możliwą okazję do zdobycia pieniędzy niczego nieświadomych ludzi nie przestają zaskakiwać. Tym razem ich działaniami zagrożeni są klienci PKO Banku Polskiego.
W środę 15 lutego największy polski bank zaapelował do klientów, by pod żadnym pozorem nie klikali w linki zamieszczone w e-mailach o tytule „Miesięczne oświadczenie o opłaty IT”. Może to bowiem spowodować utratę pieniędzy i kontroli nad kontem.
W ostatnim czasie Bank Pocztowy i PKO BP zdecydowały, że wycofają z oferty "konta dla seniorów". Zapewne nie są to ostatnie banki, które wprowadzą podobne zmiany.